برف‌روبی 6295 کیلومتر از جاده‌های خراسان شمالی


برف‌روبی 6295 کیلومتر از جاده‌های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از برف‌روبی 6295 کیلومتر از جاده‌های استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

جعفر شهامت در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۹۵ کیلومتر از جاده‌های استان برفروبی شده است، اظهار کرد: از آمار مذکور، سهم راه‌های روستایی استان ۷۹۰ کیلومتر بوده است و ارائه خدمات به راه‌های روستایی توسط ۲۹ دستگاه از ماشین آلات راهداری استان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در ارائه خدمات به راه‌های روستایی ۴۴ راهدار درگیر بوده‌اند، افزود: ۲۸۹ تن شن و نمک نیز برای راه‌های روستایی مصرف شده است.

شهامت با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۱ دستگاه از ماشین آلات راهداری استان درگیر بوده‌اند، اضافه کرد: ۱۷۲ نفر از راهدارهای استان نیز در جاده‌ها حضور داشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی در خصوص مجموع شن و نمک مصرفی برای جاده‌های استان، تصریح کرد: تاکنون ۲۴۸۷ تن شن و نمک برای جاده‌های استان مصرف شده است.

شهامت با بیان اینکه در حال حاضر تمام محورهای استان از جوی صاف تا نیمه ابری برخوردار است، اظهار کرد: به علت برودت هوا و یخبندان، تمام محورهای مواصلاتی لغزنده بوده و همچنین محور بجنورد-اسفراین (گردنه اسدلی) همراه با کولاک و بجنورد-سنخواست (حصار حسینی) تردد وسایل نقلیه فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نوسازی 17 کانکس مدارس عشایری شیروان آغاز شد