معاون سیاسی کهگیلویه و بویراحمد: واکسیناسیون کودکان زیر 12 سال با رضایت والدین صورت می گیرد


معاون سیاسی کهگیلویه و بویراحمد: واکسیناسیون کودکان زیر 12 سال با رضایت والدین صورت می گیرد

یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: واکسیناسیون کودکان زیر 12 سال در استان با رضایت والدین به صورت داوطلبانه انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید جواد هاشمی روز شنبه در نشست ستاد استانی پیشگیری از کرونا در یاسوج اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد درگیر سویه جدید بیماری کرونا شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تلاش شود جلوی این بیماری گرفته شود، افزود: از مردم انتظار داریم با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با اُمیکرون کمک و همکاری کنند.

وی بیان کرد: طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی عده‌ای از مردم استان حتی دُز اول واکسن کرونا را دریافت نکردند که این افراد شناسایی و دلیل استنکاف آنها از تزریق واکسن مشخص شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرش، صنایع دستی، جهیزیه و لوازم خانگی در یاسوج و سوغات و هدایا در گچساران گفت: نمایشگاه‌ها با نظارت دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مشکل بیمارستان نرگسی گچساران با دستور استاندار رفع شده است و به زودی راه‌اندازی می‌شود.

هاشمی تاکید کرد: ماموریت و اولویت اعضای ستاد استانی کرونا بالا رفتن ایمنی و کاهش آسیب‌پذیری جامعه است.

وی همچنین از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره «مژگان زن رضا پروانه» سریال پوست شیر بعد 2 سال / چجوری این همه تغییر کرد ؟! ...