مدیران از ظرفیت رسانه های رسمی برای انعکاس عملکردها استفاده کنند


مدیران از ظرفیت رسانه های رسمی برای انعکاس عملکردها استفاده کنند

ایلام- ایرنا- رییس خانه مطبوعات ایلام گفت: مدیران اجرایی از ظرفیت رسانه های رسمی و شناسنامه دار برای انتشار عملکرد و اقدامات خود استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، سجاد صیدی روز شنبه در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: واقعیت ماجرای انتقاد رسانه ها کمبود امکانات و تجهیزات در شرایط بحرانی است که نیاز است تقویت شود.

وی افزود: شهرداری و راه و شهرسازی از نظر کمبود امکانات و حوزه نیروی انسانی ماهر که در شرایط بحرانی و حساس حضور داشته باشند، دچار مشکل هستند.

رییس خانه مطبوعات ایلام تاکید کرد: هرچند پس از انتقادات شاهد تلاش مجموعه دستگاه های امدادی در خدمت رسانی به مردم بودیم اما باید متوجه باشیم که رسانه ها حق دارند از کم کاری انتقاد کنند.

صیدی یادآور شد: همه اصحاب رسانه بر اساس دلسوزی پای کار هستند اما ایراداتی هم وجود دارد که جامعه مطبوعاتی مبرا از ایراد نیست.

وی در خصوص صحبت های آقای استاندار ایلام نیز گفت: آقای استاندار اهل باج دادن به رسانه نماها نباشد زیرا نه رسانه و نه هیچ کس از این افراد حمایت نمی کند و رفتار آنها را تایید نمی کند.

رییس خانه مطبوعات ایلام اضافه کرد: همه ما در استانی نفس می کشیم که از نظر بسیاری از امکانات کم برخوردار محسوب می شود به همین خاطر نیاز است به سمت همگرایی برویم و واکنش ما نسبت به برخورد با رسانه نماها نیز مثبت است.

صیدی از افرادیکه به استاندار مشورت می دهند خواست با حساسیت بیشتری نسبت به مسائل ورود کنند و ظرافت کاری انتشار مطالب و تیترها را مد نظر داشته باشند.

وی از مدیران دستگاه های نظارتی نیز خواست تا بر عملکرد مدیرانی که برخی رسانه نماها آنها را منتسب به خود می دادند و موجب ایجاد مشکلاتی می شوند، نظارت بیشتری داشته باشند.

رییس خانه مطبوعات ایلام تاکید کرد: رسانه های ایلام دلسوز این استان هستند و تلاش و تکاپوی آنان برخورداری بهتر مردم از خدمات مسوولان است.

صیدی همچنین از مسوولان آموزش و پرورش استان خواست تا از ظرفیت وجود وزیر آموزش و پرورش که فردی بومی است برای تقویت تجهیزات و امکانات و نوسازی مدارس ایلام استفاده کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان