پلیس: راه شاهرود به گرگان همچنان بسته است


پلیس: راه شاهرود به گرگان همچنان بسته است

شاهرود - ایرنا -  فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت : با این که راه شاهرود به گرگان بسته است ، برخی بدون توجه به اعلام پلیس، تلاش می‌کنند از این راه عبور کنند که خود و نیروهای راهداری و پلیس راه را دچار مشکل می‌کنند.

سرهنگ علی کریمی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که این راه همچنان بسته است و پلیس از رفت و آمد خودروها دراین محور جلوگیری می کند ، افزود: بارش برف و کولاک ازبامداد جمعه آغاز شده بود واین محور دچار یخ زدگی و فقدان دیدکافی وایمنی لازم است.

وی با بیان اینکه برخی برای مسافرت به استان گلستان از این محور استفاده می کنند و به هشدارهای کارشناسان احترام نمی گذارند، تاکید کرد: تیم پلیس راه شاهرود در این مسیر مستقر است و از تردد مسافران ممانعت می کند.

فرمانده انتظامی شاهرود گفت: مردم می توانند از مسیر شاهرود به آزادشهر که صبح امروز با تلاش راهداران و نیروهای امدادی بازگشایی شد، به عنوان راه جایگزین استفاده کنند.

کریمی تاکید کرد:‌ شهروندان پرهیز از سفرهای غیرضروری در مسیرهای کوهستانی را که احتمال بارش برف ،باران،مه آلودگی و یخ زدگی دارند، مورد توجه قرار دهند.

وی ابراز داشت: رانندگی شبانه و بی احتیاطی در این مسیرها موجب به خطر انداختن جان و مال خود و همسفران خواهد شد.

محور شاهرود به آزاد شهر که از گردنه خوش ییلاق می گذرد ۱۲۸ کیلومتر طول دارد که برای رفت و آمد مردم از شاهرود به استان گلستان در نظر گرفته شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!