اشتغال پایدار و مولد متناسب با بازار کار مهمترین هدف آموزش مهارت به ایثارگران است


اشتغال پایدار و مولد متناسب با بازار کار مهمترین هدف آموزش مهارت به ایثارگران است

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: هدف از توانمندسازی و آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای برای ایثارگران؛ کارآفرینی، ایجاد اشتغال پایدار و مولد، متناسب با نیاز بازار کار است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از اهواز، عبدالنبی سواعدی در نشست بررسی اجرای تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که با هدف بررسی مفاد این تفاهمنامه در جهت آموزش مهارت به جامعه ایثارگری برای ورود به بازار کار برگزار شد؛ اظهار کرد: موضوع توانمندسازی و آموزش مهارت‌های فنی‌حرفه‌ای ایثارگران از طریق پذیرش آنان در مراکز آموزشی آزاد و دولتی سازمان فنی‌حرفه‌ای و با رویکرد ایجاد اشتغال برای جامعه هدف انجام می شود.

وی افزود: بایستی فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر، برای گروههای هدف احصاء تا براساس نیازسنجی و مشاوره شغلی، آنها را برای کسب مهارت هدایت کرد.

وی تصریح کرد: آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآفرین متناسب با نیاز بازار کار همچنین ارتقای توانمندی و افزایش سطح مهارت افراد تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران، بر اساس سفارش محوری در ۲ بخش دولتی و غیردولتی برنامه ریزی واجرا می شود.

46

کد خبر 1595425

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟