نمایشگاه مطهره در دلگان برگزار شد


نمایشگاه مطهره در دلگان برگزار شد

زاهدان_ ایرنا_ نمایشگاه مطهره به مناسبت سالروز میلاد با سعادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مسوول نمایشگاه مطهره روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)و با همکاری دانش آموزان هنرستان مطهره و مادران گرامی‌شان نمایشگاه صنایع دستی در مصلی امام علی (ع) گلمورتی برگزار شد.

فاطمه بامری افزود: در این نمایشگاه دانش آموزان به همراه مادارن گرامی شان تعدادی از صنایع دستی و هنر دست زنان بلوچ شامل سوزن دوزی، تزیینات خانه، سکه دوزی و همچنین غرفه های کارآفرینی را به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد: این نمایشگاه به مدت یک روز در مصلی امام علی گلمورتی در حال برگزاری است تا خانواده ها بتوانند از دستاوردهای صنایع دستی و هنر دست زنان بلوچ و هنرهای کارآفرینی دانش آموزان دیدن کنند.

بامری همچنین از برگزاری نمایشگاه دهه فجر در دلگان خبرداد و گفت: تصمیم داریم نمایشگاهی نیز در ایام دهه فجر با همکاری مادران و دانش آموزان بمنظور نشان دادن ظرفیتها و توانمندی‌های بانوان بویژه مادران دانش آموزان در حوزه صنایع دستی برگزار کنیم.

به گزارش ایرنا، همچنین به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مربیان و دانش آموزان و همچنین مادران و همسران شهدا در مصلی امام علی(ع) با همکاری اداره فرهنگ ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، شهرداری، بنیاد شهید، کانون پرورش فکری و بهزیستی شهرستان دلگان برگزار و در پایان از تعدادی از همسران و مادران شهدا تجلیل و قدردانی شد.

نمایشگاه مطهره در دلگان برگزار شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری