استاندار: پیشرفتهای کهگیلویه و بویراحمد پس از انقلاب نیازمند تبیین بیشتر است 


استاندار: پیشرفتهای کهگیلویه و بویراحمد پس از انقلاب نیازمند تبیین بیشتر است 

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت نامناسب رفاهی و معیشتی این استان در دوران رژیم منحوس پهلوی و پیشرفت های همه جانبه آن در ابعاد مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیازمند تبیین و تشریح هر چه بیشتر به ویژه برای نسل جوان و نوجوان است. 

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی در برنامه ها و جشن های دهه فجر امسال در استان با توجه به شیوع کرونای اُمیکرون ضروری است.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه برنامه ها و جشن های دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: ۱۶ بهمن ماه مصادف با سالروز شهادت امام هادی (ع) بوده و باید حرمت این روز در استان حفظ شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برنامه ها و جشن های دهه فجر امسال در این استان بدون تشریفات اداری و با جلب مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم استان برگزار شود.

احمدزاده عنوان کرد: مردم پایه، اساس و محور پیروزی انقلاب اسلامی ایران بودند و توانستند به لطف الهی و با رهبری های امام خمینی یک حکومت توحیدی را پایه گذاری و رژیم طاغوت را ریشه کن کنند.

وی ابراز داشت: نقش زنان و جوانان در برنامه ها و جشن های دهه فجر امسال پررنگ و جدی دیده شود.

احمدزاده گفت: همگان وظیفه دارند برای برگزاری هر چه مطلوبتر برنامه ها و جشن های دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد تلاش و اقدام کرده و حضور گسترده ای در صحنه داشته باشند.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحول شگرفی در معادلات جهان ایجاد شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب این استان ۲۵ کمیته زیرمجموعه دارد.

حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: لازم است که دستگاه های اجرایی عضو این کمیته ها برای بزرگداشت هر چه بهتر دهه فجر امسال در استان آمادگی داشته و برنامه های محوری و شاخص تهیه و اجرا کنند.

وی افزود: دهه فجر یادآور به ثمر نشستن رشادت ها و مجاهدت های مثال زدنی ملت ایران برای برقراری حکومت اسلامی و برچیده شدن رژیم منحوس پهلوی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحول شگرفی در معادلات جهان ایجاد شد.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: شعارهای دوران شکل گیری انقلاب اسلامی برگرفته از دین مبین اسلام، قرآن کریم و فرهنگ ناب اهل بیت (ع) بود.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی برای ملت ایران عزت آفرین بود و پس از آن نیز اخلاق و معنویت در کشور رشد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین اهداف تشکیل و فعالیت ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر در این استان شامل برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری هر چه بهتر برنامه ها و جشن های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فراهم کردن زمینه برای حضور گسترده قشرهای مختلف مردم استان در این برنامه ها و جشن ها، ترویج ارزش ها، اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی و بازنشر آرمان ها و گفتمان انقلاب اسلامی از قبیل استکبارستیزی، دفاع از کشورها و ملت های مظلوم، استقلال، آزادی، مقاومت، ایستادگی و عدالت طلبی است.

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: دهه فجر امسال با روش های خلاقانه و مبتکرانه خدمات مختلف انقلاب به مردم در سطح ملی و استانی بیش از پیش تبیین و تشریح شود زیرا در این صورت توطئه دشمنان برای سیاه نمایی و ایجاد یأس و ناامیدی خنثی خواهد شد.

وی افزود: برنامه ها و جشن های دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد وحدت آفرین و انسجام بخش بوده و عامل امیدآفرینی و ایجاد نشاط بین قشرهای مختلف مردم این استان باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استفاده بهینه ای از ظرفیت هنر، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به منظور تشویق و ترغیب مردم این استان برای حضور هر چه گسترده تر در برنامه ها و جشن های دهه فجر امسال شود.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: آذین بندی دستگاه های اجرایی، تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری به مناسبت بزرگداشت دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد به نحو مطلوب انجام شود.

وی ابراز داشت: شعار ایام الله دهه فجر امسال شامل «جشن ملی ۱۴۰۰» است و آیین میهمانی لاله ها نیز همزمان با سراسر کشور پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه در گلزار شهدای یاسوج و دیگر نقاط کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

حجت الاسلام خاضع گفت: قشرهای مختلف مردم، مسئولان اجرایی و خانواده شهدای کهگیلویه و بویراحمد در این آیین حضور یافته و علاوه بر تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا اقدام به غبار روبی و عطرافشانی قبور شهیدان می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا