حضور پژوهشکده زن و خانواده در نمایشگاه مجازی کتاب تهران


حضور پژوهشکده زن و خانواده در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در حال برگزاری است پژوهشکده زن و خانواده نیز با حضور در این نمایشگاه برخی آثار خود را ارائه کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، انتشارات پژوهشکده زن و خانواده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با تخفیف 20 درصد و ارسال رایگان کتب در خدمت پژوهشگران و اندیشمندان خواهد بود.

«اذن ولی در ازدواج باکره»، «جنسیت و زبان قرآن»، «مناسبات حاکمیت و خانواده، ضرورت بازنگری در رویکردها»، «تحولات جمعیتی ایران: عوامل، پیامدها، راهبردها»، «حجاب‌پژوهی: پوشش زنان در زمان پیامبر (ص)»، «تحلیلی بر مهم ترین مسائل زن و خانواده در ایران»، «هویت و نقش‌های جنسیتی»، «اسداء‌ الرغاب»، «مادری: حقوق و مسئولیت‌ها» و «مادری در نگاه دینی و عینیت اجتماعی» کتب قابل عرضه این پژوهشکده در نمایشگاه کتاب است.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران سوم تا دهم بهمن ماه 1400 برگزار می شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک https://book.icfi.ir نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.

اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور همچنین با مراجعه به سامانۀ ثبت نام «یارانۀ اعتباری خرید کتاب» به نشانی https://bon.tibf.ir/ می توانند از یارانه خرید بهره مند شوند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...