برپایی نخستین جشنواره ملی ایده‌های اشتغال‌زا و کارآفرین در خراسان‌شمالی


برپایی نخستین جشنواره ملی ایده‌های اشتغال‌زا و کارآفرین در خراسان‌شمالی

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از برپایی نخستین جشنواره ملی ایده های اشتغالزا و کارآفرین در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

محمد اربابی در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: این جشنواره در محورهای اشتغالزایی و کارآفرینی، اشتغال مرتبط با محیط زیست، اشتغال زنان سرپرست خانوار، اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی مکران، اشتغال جوانان، اشتغال زندانیان آزاد شده، اشتغال معتادان بهبود یافته، اشتغال معلولان، اشتغالزایی در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم برگزار می شود.

وی افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق سامانه https://karafarinanebartar.mcls.gov.ir ثبت کنند، یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۵۸۳۲۲۵۸۳۶۷ داخلی ۲۳۸ تماس بگیرند.

اربابی گفت: مهم‌ترین اهداف این جشنواره توسعه و ترویج فرهنگ اشتغال، کار آفرینی و نوآوری، شناسایی ایده‌های برتر اشتغال زا، تشکیل بانک‌های اطلاعاتی ایده های برتر اشتغال زا و صاحبان ایده در سراسر کشور، توسعه و ترویج ایده پردازی، فراهم کردن زمینه حمایت از ایده های اشتغال زا، شناخت فرصت های شغلی در مناطق و کمک به ایجاد اشتغال پایدار کشور است.

برای جشنواره ملی ایده‌های اشتغالزا و کارآفرین از ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ فراخوان داده شده و این فرصت تا ۲۰ بهمن ماه ادامه دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا