رونمایی از ون کمپر الکتریکی Thor Vision با 300 مایل برد


رونمایی از ون کمپر الکتریکی Thor Vision با 300 مایل برد

شرکت آمریکایی Thor از کانسپت ون کمپر الکتریکی خود که 300 مایل برد را ارائه می‌دهد، رونمایی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - شرکت Thor فکر می‌کند جدیدترین ون تمام الکتریکی اش، می‌تواند سهم قابل توجهی در سفر‌های آینده داشته باشد. Thor Vision Vehicle یک ون کمپینگ برقی است که آماده خدمت رسانی به خانواده ها، بدون استفاده از هیچ گونه سوخت فسیلی است.

به گزارش موتور وان، مانند دیگر بخش‌های بازار خودرو، ون‌ها نیز شاهد تغییر و حرکت به سمت نیروی الکتریکی هستند. مثلا همین هفته گذشته بود که Winnebago از کانسپت RV الکتریکی خود رونمایی کرد و Airstream نیز اخیراً تریلر الکتریکی eStream خود را به نمایش گذاشت.

بر اساس آنچه تاکنون منتشر شده، خودروی ون Thor Vision Vehicle ممکن است بهترین در نوع خود باشد. البته خودروی Thor Vision در حال حاضر فقط کانسپت است، با این حال، بسیاری از مشخصات کلیدی این خودرو فاش شده است. گفته می‌شود این ون بهترین برد در کلاس خود را (۳۰۰ مایل) ارائه می‌دهد که بیش از دو برابر برد Winnebago EV RV است.

رونمایی از ون کمپر الکتریکی Thor Vision با 300 مایل برد

کانسپت Thor Vision به طور کامل از عصر دیجیتال بهره می‌برد و دارای صفحه نمایش‌هایی برای تجربه سرگرمی دیجیتال و سیستم مدیریت توان پیشرفته و ... است که می‌تواند به مالکان کمک کند تا روی عمر باتری خودروی خود نظارت داشته باشند.

بیشتر بخوانید

تویوتا در سال ۲۰۲۱ پرجستجوترین خودروساز دنیا شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند