اصلاح هندسی میدان راه آهن یزد در دستور کار شهرداری


اصلاح هندسی میدان راه آهن یزد در دستور کار شهرداری

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه سه شهرداری یزد از اصلاح هندسی میدان راه‌آهن و دیگر اقدامات شهرداری در این منطقه شهری تا پایان سال خبر داد.

«فخرالسادات خامسی» گفت: رویکرد اصلی شهرداری یزد در منطقه سه مبنی بر بازپیرایی و ایجاد پارک ها، بوستان ها و فضاهای سبز جدید در محلات جدید یا محلاتی است که فاقد فضای سبز هستند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به سال جدید و ورود مسافران از میدان راه آهن یزد، گفت: بوستان راه آهن یکی از فضاهای تفریحی قدیمی یزد هست که با بازپیرایی و زیباسازی هم جلوه زیبایی به یکی از بهترین ورودی های شهر و همچنین فضای مناسب تفریحی برای شهروندان خواهد بود.

خامسی ادامه داد: اصلاح هندسی این منطقه در دستور کار قرار گرفته است که تلاش می شود تا قبل از سال جدید این طرح به اتمام برسد.

وی گفت: ایجاد سرویس بهداشتی در مناطق فاقد سرویس و زیرسازی آسفالت و ساخت پارکینگ های درون محله ای در برخی مناطق دیگر در دستور کار است.

خامسی گفت: طرح پیاده روسازی در بخش هایی از منطقه سه مانند بلوار دانشجو در دست اقدام است.

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه سه شهرداری یزد گفت: طرح آبنمای کف خشک در پارک باد و سایه در شهرک فراز در حال اجراست که در دهه فجر افتتاح خواهد شد و در شهرک شن و ماسه نیز برای ایجاد پارک درون منطقه ای اقدام شده و تا دهه فجر کاشت درخت و روشنایی آن به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به درخواست های ارائه شده پیرامون شهرک طوبی، گفت: برای روشنایی و آسفالت پارک برنامه ریزی های متعددی صورت گرفته و فاز یک پارک طوبی تا پایان سال اتمام و برای روشنایی و دیگر مسائل مرتبط با فاز ۲ پارک نیز در سال جدید برنامه ریزی خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، خامسی در مورد درخواست های متعددی که درباره روشنایی خیابان غدیر صورت گرفته نیز گفت: این مسئله مربوط به شهرداری نیست بلکه باید اداره برق در این باره اقدام کند که با توجه به مکاتبات صورت گرفته اقدامات لازم برای این منطقه و نیز حل مشکل روشنایی و رفع ضایعات بلوار شهید قدسیان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا