2 خبر کوتاه از اشنویه


2 خبر کوتاه از اشنویه

مهاباد- ایرنا- بازگشایی و رفع انسداد 2 محور سخت گذر و کوهستانی و کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر از مهمترین اخبار کوتاه شهرستان اشنویه طی هفته جاری است.

فرماندار اشنویه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل کولاک شدید و حجم سنگین برف راه روستاهای "گلاز" و "لولکان" مسدود شده بود و تردد در این محورها امکان پذیر نبود که با تلاش شبانه روزی راهداران و اعزام ماشین آلات سنگین به این روستاها محور دسترسی به آنها بازگشایی شد.

سید علی ترابی افزود: کماکان رانندگانی که قصد تردد در محورهای این شهرستان را دارند ضمن احتیاط و کاهش سرعت در این گردنه‌ و سایر جاده‌های کوهستانی نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان یابند و سپس اقدام به مسافرت کنند.

به گزارش ایرنا، ۱۱دستگاه سبک و سنگین برف‌روب در قالب طرح زمستانی برای پاکسازی محورهای مواصلاتی در راهدارخانه‌های این شهرستان مستقر شد و در همین ارتباط ۱۸ مامور راهداری نیز در ۲ راهدارخانه این شهرستان مستقر شده و به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی در محورها و حوزه‌های استحفاظی این شهرستان در طرح زمستانی راهداری هستند.

شهرستان مرزی اشنویه در یک منطقه سردسیر و کوهستانی واقع شده و دارای ۸۲ کیلومتر راه اصلی و ۱۸۰ کیلومتر راه فرعی و ۲ راهدارخانه مرکزی و "آغبلاغ" است.

کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر در اشنویه

فرمانده انتظامی اشنویه گفت: یک کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و یک متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ طالب قلی‌زاده افزود: با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان این مقدار مواد مخدر از یک قاچاقچی ساکن این شهرستان کشف و ضبط و متهم تحویل مراجع قضایی داده شد.

وی از همکاری و تعامل مردم با عوامل انتظامی در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با شماره تلفن ۱۱۰ تماس و عوامل انتظامی را مطلع سازند تا نیروهای انتظامی بتوانند با ورود به موقع خود با سوداگران مرگ مقابله کنند.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

شهرستان اشنویه با ۷۴ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !