ارائه مشاوره تلفنی رایگان به خانواده‌ها در کرمانشاه


ارائه  مشاوره تلفنی رایگان  به خانواده‌ها در کرمانشاه

مدیر مرکز مشاوره دینی پیشگامان مهر از ارائه مشاوره تلفنی رایگان به خانواده‌ها در استان کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام محمد محرابی امروز(پنجم بهمن) در نشست خبری در کرمانشاه با اشاره به آغاز به کار مرکز مشاوره پیشگامان مهر در کرمانشاه از یک سال گذشته، اظهار کرد: هم اکنون 14 مشاور در سطوح مختلف حوزوی و دانشگاهی در این مرکز مشغول ارائه خدمات مشاوره تلفنی به مردم استان هستند.

محرابی با بیان اینکه این مرکز مشاوره با مشارکت حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف با هدف خدمات رسانی رایگان مشاوره ای به مردم استان راه اندازی شده، گفت: مردم استان می توانند با تماس با شماره تلفن گویای 34233833 خدمات مشاوره ای رایگان در حوزه های مختلف دریافت کنند.

مدیر مرکز مشاوره دینی پیشگامان مهر افزود: مردم استان می توانند در خصوص موضوعاتی همچون مشاوره زوجین، تربیت فرزندان، بهداشت روانی، احکام دینی و ... با این مرکز تماس گرفته و مشاوره بگیرند.

وی با اشاره به فعالیت مرکز در ساعات بین 9 تا 12 صبح در بلوار تاق بستان شهر کرمانشاه، گفت: آمادگی داریم تا ساعات خدمات رسانی مشاوره ای را زیاد کنیم و در شیفت عصر هم خدمات‌رسانی مشاوره ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: در برنامه داریم به زودی فاز حضوری مشاوره ها را هم فعال کنیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای ارائه مشاوره های رایگان روانشناسی در استان، گفت: به زودی اینستاگرام مرکز را راه اندازی کرده و پس از آن باشگاه اعضای مرکز را با هدف ارائه تسهیلات و مشاوره به جوانان در آستانه ازدواج فراهم خواهیم کرد.

وی اشاره ای هم به دیگر اقدامات انجام شده در مرکز مشاوره دینی پیشگامان مهر داشت و گفت: هم اکنون دو دوره تخصصی خانواده و کودک و نوجوان برای مشاوران مرکز با حضور اساتید برجسته کشوری در حال برگزاری است. همچنین به زودی اولین کارگاه فصلی با رویکرد مشاوره دینی را برای مشاوران مرکز برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام سعید مهدوی امین معاون اجرایی مرکز مشاوره دینی پیشگامان مهر نیز در این نشست اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون 798 تماس تلفنی با مرکز مشاوره دینی پیشگامان مهر گرفته شده و پاسخ دریافت کرده‌اند.

وی گفت: بیشترین موضوعات تماس ها به روابط بین زوجین مربوط بوده که 237 مورد از تماس های گرفته شده با مرکز به اختلاف بین زوجین و 90 مورد به اختلاف بین خانواده های زوجین اختصاص داشته است.

وی ادامه داد: پس از مشکلات مرتبط با روابط بین زوجین، بیشترین تماس ها با موضوعات مرتبط با ازدواج و طلاق شامل مشاوره های حین ازدواج و طلاق مرتبط بوده و مواردی مثل مسائل مرتبط با بهداشت روانی، تربیت فرزند، احکام دینی و ... موضوع دیگر تماس ها بوده است.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان