دستگیری 2 سارق سابقه دار و چند خبر دیگر از سقز


دستگیری 2 سارق سابقه دار و چند خبر دیگر از سقز

سنندج- ایرنا- فرماندهی انتظامی شهرستان سقز گفت: 2 سارق سابقه دار که از اماکن خصوصی مرتکب 11 فقره سرقت شده بودند توسط نیروی انتظامی این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ صیدعلی صفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی تلاش در جهت دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی سقز پس از انجام اقدامات تخصصی، ۲ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: این سارقان سابقه دار در بازجویی های فنی و پلیسی صورت گرفته به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان سقز با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند از شهروندان خواست توصیه های پلیس را در جهت پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش‌ از یک کیلو و۵۰۰ گرم تریاک در سقز

سرهنگ صفری در ادامه از کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد و گفت: با اقدامات گسترده اطلاعاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، موفق به شناسایی و دستگیری نفر سوداگر مرگ دراین شهرستان شدند.

او با اشاره به کشف یک کیلو و ۵۳۰ گرم مواد مخدر تریاک از این متهم، افزود: پرونده قضایی در این رابطه تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان سقز با اشاره به مبارزه بی امان وخستگی ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد افیونی که سلامت جامعه را هدف قرار گرفته اند، ازخانواده ها به عنوان حامیان نیروی انتظامی خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ در جریان قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

آتش سوزی منزل مسکونی در سقز باعث فوت زن ۷۵ ساله شد

رییس اورژانس و فوریت های پزشکی سقز گفت: امروز صبح، در آتش سوزی منزل مسکونی در بلوار کردستان این شهر یک زن سالخورده جانش را از دست داد.

سیروان فتاحی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز صبح ساعت ۹:۴۰ مردم از طریق سامانه ۱۱۵ آتش سوزی منزل مسکونی را به ما اطلاع دادند که بلافاصله تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه زن سالخورده حدودا ۷۵ ساله به تنهایی در این منزل مسکونی زندگی می کرد، افزود: این زن سالخورده احتمالا بر اثر استنشاق دود اتش سوزی منزل مسکونی جانش را از داد.

به گفته شاهدان عینی حادثه، سقف این خانه چوبی بوده که موجب گستردگی و فوران آتش سوزی شد و خسارات زیادی را به بارآورد و بخشی از خانه تخریب شد که در نهایت آتش سوزی با تلاش نیروهای آتش نشانی و مردم مهار شد و از سرایت آن به خانه های اطراف جلوگیری شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی