خنثی‌ کردن تحریم و تحریف در گرو اشاعه جهاد تبیین است


خنثی‌ کردن تحریم و تحریف در گرو اشاعه جهاد تبیین است

امام جمعه سلطانیه گفت: با جهاد تبیین، هم تحریف و هم تحریم خنثی می‌شود.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب شامگاه دیروز (۶ بهمن‌ماه) در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ثمره تحول قلبی و درونی ملت ایران بود، اظهار کرد: قیام امام راحل و پیروزی انقلاب اسلامی، خروج از ظلمات، تاریکی‌ها و حقارت‌ها به نور و استقلال و آزادی بود، از این جهت دهه فجر یوم‌الله است و باید گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه ۱۲ بهمن‌ماه سالروز ورود امام راحل به ایران اسلامی روز مهمی بود و آغاز دهه فجر است، افزود: ۱۲ بهمن روز تابش خورشید اسلام و حاکمیت ارزش‌های اسلامی و روز قدرت اسلام و روز غلبه بر نظام ستم‌شاهی است.

حسینی‌نسب بر نقش اسلام و ولایت‌فقیه در انقلاب اشاره کرد و با تاکید بر تبیین و تشریح نقش ولی‌فقیه در دهه فجر، ادامه داد: ولایت‌فقیه عامل پیروزی انقلاب و ضامن تداوم آن است.

امام جمعه سلطانیه بر تبیین و تشریح دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب در عین حال بیان مشکلات و کاستی‌ها تاکید کرد و با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت کنونی کشور انقلاب اسلامی را ندیده‌اند، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، منصفانه‌ترین قضاوت را در مورد انقلاب اسلامی انجام داده است.

وی با بیان اینکه انتقاد به معنای بیان توأمان موفقیت‌ها و مشکلات و نیز کاستی است و فقط بیان مشکلات تخریب است نه انتقاد، استقلال، عزت، اعتماد و خودباوری و استکبارستیزی و مردم‌داری را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: سکوت مردم انقلابی در برابر هجمه‌ها و تخریب‌ها موجب سوءاستفاده دشمنان داخلی و خارجی می‌شود، به همین خاطر با جهاد تبیین، هم تحریف و هم تحریم خنثی می‌شود.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب بدون توجه به خیانت‌ها و فسادهای رژیم پهلوی تبیین ناقص خواهد بود، متذکر شد: استخدام ۵۰ هزار مستشار آمریکایی و پرداخت سه نوع حقوق، یعنی حقوق عادی، حقوق دوری از وطن و حق توحش به آمریکائیان، هم خیانت و هم تحقیر ملت ایران بود.

وی با تاکید بر حل مشکلات مردم و با بیان اینکه ادارات باید مشکلات مردم را احصا و برای آن‌ها چاره‌ای اندیشیده و این‌ مشکلات را حل کنند، خاطرنشان کرد: بهترین برنامه و بهترین تکریم در ایام‌الله دهه فجر، حل مشکلات حل نشده مردم است‌.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند