ساماندهی گروه‌های جهادی با توجه به اولویت‌های سیستان و بلوچستان ضروری است


ساماندهی گروه‌های جهادی با توجه به اولویت‌های سیستان و بلوچستان ضروری است

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ساماندهی گروه‌های جهادی به سمت مطلوب با توجه به اولویت‌ها ضروری است بنابراین از توان و ظرفیت مجموعه گروه‌های جهادی و نهادهای انقلابی طبق برنامه، سند محوری و شرایط استفاده می‌شود.

به گزارش ایرنا رحمدل بامری روز پنجشنبه در نشست با گروه‌های جهادی سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت ایام ولادت حضرت زهرا(س) اظهارداشت: هر خدمتی که بتوانیم پیگیری و برای مردم انجام دهیم عامه‌المنفعه است و به اسم شخص، فرد، گروه و نهاد خاصی نیست.

وی با بیان این‌که هر کاری که می‌خواهیم انجام دهیم باید در نظر داشته باشیم که برای این استان، مردم، کشور و افراد ذی حق و رفع مشکل است افزود: رسیدگی به پروژه‌های نیمه تمام، روستاها، حاشیه شهرها جزو اولویت‌هاست

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به این‌که نشست‌ها با گروه‌های جهادی هر۲ هفته یکبار برگزار خواهد شد بیان کرد: ما باید به سمت خیران بومی برویم این نکته تاکنون مغفول مانده است.

وی با بیان این‌که ما در سیستان و بلوچستان سرمایه‌دار داریم ولی سرمایه‌گذار نداریم ادامه داد: همه وظیفه داریم از سرمایه‌های خرد و کلان و ظرفیت سرمایه‌داران برای انجام امور جهادی و عمرانی استفاده کنیم.

بامری گفت: امیدواریم خدواند به ما توفیق دهد همه‌ی من و شما به وظایف و تکالیفمان خوب عمل کنیم و آن چه که باعث رضایت پروردگار است به برکت خون شهدا فراهم و بتوانیم امسال با حلاوت خدمات صادقانه نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم بیشتر ارزانی کنیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی