بوستانی فردی باسواد، جهادی، انقلابی و مردمی است


 بوستانی  فردی باسواد، جهادی، انقلابی و مردمی است

نماینده مردم دشتستان در مجلس اسلامی گفت: صادق بوستانی، سرپرست جدید فرمانداری دشتستان یک فرد تحصیل‌کرده، متواضع، باسواد با روحیه جهادی، انقلابی، مردمی و اهل کار شبانه‌روزی است.

ابراهیم رضایی در نشست شورای اداری شهرستان دشستان با خیرمقدم به سرپرست فرمانداری دشتستان، بیان کرد: صادق بوستانی یک فرد تحصیل‌کرده، متواضع، مردمی، جهادی و باسواد و اهل کار شبانه‌روزی است که برای ایشان آرزوی توفیق داریم.

وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم که کمک کنیم وی در راستای عمل به مسئولیت خود موفق باشد و تلاش کنیم که آینده این شهرستان از امروز آن بهتر باشد.

"بوستانی" فردی باسواد، جهادی، انقلابی و مردمی است

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی برای سایر کسانی که به‌تازگی کار خود را در شهرستان آغاز کرده‌اند آرزوی توفیق داریم. مردم از ما انتظار دارند و فرصتی برای مجادله نداریم.

رضایی بیان کرد: با تغییر و تحولاتی که داریم می‌بینیم آینده کشور و این استان را خوب می‌بینم و باید همه ما باید تلاش کنیم و وقت و انرژی و توان خود را صرف خدمت به مردم کنیم و برای جذب بودجه به داخل شهرستان کنیم.

"بوستانی" فردی باسواد، جهادی، انقلابی و مردمی است

وی عنوان کرد: امروز در کشور استقلال و آزادی در کشور داریم و چه در داخل کشور و چه در بیرون شاهدیم که مدیران به راحتی نقد می‌شوند و این از برکات انقلاب اسلامی است. شهدای زیادی را تقدیم کردی تا امروز آزادی داشته باشیم و باید در دیگر عرصه‌ها هم این آزادی وجود داشته باشد.

"بوستانی" فردی باسواد، جهادی، انقلابی و مردمی است

در این جلسه طی حکمی "حسیم بی‌باک" به‌عنوان معاون عمرانی و بودجه و برنامه ریزی فرمانداری دشتستان معرفی و از زحمات عبدالحمید کریم‌آزاد قدردانی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری