ارزش بالای اهدای خون با تفکر در قرآن کریم نمایان می‌شود


ارزش بالای اهدای خون با تفکر در قرآن کریم نمایان می‌شود

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: ارزش بالای اهدای خون با تفکر در قرآن کریم نمایان می‌شود و مردم باید در این زمینه پیشقدم شوند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز پنجشنبه در دیدار مدیرکل و کارکنان سازمان انتقال خون استان قزوین با تبریک ولادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه الزهرا (س) و گرامیداشت روز زن اظهار داشت: خدای متعال در آیه 32 سوره مائده می‌فرماید اگر کسی یک نفر را از مرگ نجات دهد، گویا دنیا را نجات داده است که به نظر می رسد سازمان انتقال خون می‌باید این آیه شریفه را سرلوحه کار و فعالیت خود قرار دهد.

وی اهدای خون را یکی از کارهای ارزشمند و پسندیده دانست و افزود: مردم باید باتوجه به این آیه شریفه احساس مسئولیت کرده و در این کار خیر پیشقدم شویم، چراکه برکات و ثمرات زیادی دارد و ارزش بالای اهدای خون با تفکر در این آیه نمایان می شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه عملکرد مدیران مجموعه انتقال خون در مشارکت مردم در این کار خیر نقش مهمی دارد، خاطرنشان کرد: اینکه مردم حس کنند امانتداری، دقت و اولویت‌بندی مورد نظر مجموعه مدیران انتقال خون است، اعتماد عمومی و انگیزه مردم را در مشارکت در اهدای خون افزایش می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی