استاندار سمنان: صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی موجی از شادی و نشاط به ایرانیان هدیه کرد


استاندار سمنان: صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی موجی از شادی و نشاط به ایرانیان هدیه کرد

سمنان-ایرنا- استاندار سمنان گفت: صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022 قطر، شادی و نشاط را برای همه ایرانیان به ارمغان آورد.

به‌ گزارش ایرنا، سیدمحمد رضا هاشمی بامداد جمعه به مناسبت صعود تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به مسابقات جام جهانی قطر در پیامی آورده است: صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان به بازی‌های جام جهانی قطر در آستانه سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و چهل و سومین سال یاد درخشش خورشید انقلاب، موجی از شور، شادی و نشاط را به دلهای ایرانیان سرافراز هدیه کرد.

وی در ادامه بیان کرد: این صعود زودهنگام و درخشش ملی پوشان، بار دیگر لبخند رضایت و شوق را بر لب‌های هم وطنانمان پیشکش کرد.‌

در ادامه پیام آمده است: اینجانب این موفقیت بزرگ و افتخار کسب شده را به پیشگاه ملت قهرمان ایران و به ویژه به مردم شریف استان سمنان‌ تبریک و تهنیت عرض کرده و با قدرشناسی از ورزشکاران عزیز تیم ملی، مربیان و سرپرستان، برای تمامی مردم میهن عزیزمان و هواداران این تیم‌ پر افتخار، آرزوی توفیق و شادی مزید داشته و امیدوارم موفقیت این ورزشکاران در بازی‌های جام جهانی قطر، بار دیگر پیام آور شادی و نشاط برای آحاد مردم ایران اسلامی باشد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران با گل «مهدی طارمی» برابر عراق به برتری یک بر صفر دست یافت تا مقتدرانه و برای ششمین بار جواز حضور در جام‌جهانی را از آن خود کند.

این دیدار از عصر پنجشنبه هفتم بهمن در هفته هفتم مرحله مقدماتی‌ جام‌جهانی و از گروه نخست آسیا و در حضور حدود ۱۰ هزار ورزشگاه آزادی برگزار و با برتری یک بر صفر ایران به اتمام رسید.

با این برتری تیم کشورمان ۱۹ امتیازی شد تا در فاصله سه هفته مانده به پایان دیدارهای مقدماتی، سریع‌ترین صعود تاریخش به بزرگترین رویداد فوتبال جهان را جشن بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان