60 ویژه برنامه نوجوانان طی دهه فجر در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود


60 ویژه برنامه نوجوانان طی دهه فجر در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

ارومیه- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با دهه فجر امسال، 60 عنوان برنامه ویژه این قشر در کانون‌های استان برگزار می‌شود که جشن انقلاب با عنوان لبخند پیروزی ازجمله مهمترین این برنامه هاست.

زهرا آبسوران روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از برگزاری این جشن، افزایش سطح آشنایی و معرفتی کودکان با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: فضاسازی و آذین‌بندی مراکز کانون، برپایی کارگاه‌ها و ایستگاه‌های سفال سازی، خوشنویسی و شعار نویسی ، نقاشی با عنوان ” من یک انقلابی ام “، شعر و قصه گویی با عنوان “قصه انقلاب” از برنامه‌های این مرکز در دهه فجر است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی بیان کرد: همزمان با دهه فجر امسال، بیان خاطره از زبان افراد فعال دوران انقلاب برای کودکان و نوجوانان و نمایشنامه خوانی با موضوع قصه ای از انقلاب از دیگر برنامه‌های این نهاد به شمار می‌رود.

آبسوران تاکید کرد: همچنین به مناسبت ایام مبارک دهه فجر فراخوان هفتمین جشنواره ” کبوتر کوچه ما ” آغاز می شود و کودکان و نوجوانان ۱۲تا ۱۷سال می‌توانند با ارسال آثار خود در قالب فیلم و ویدئو کوتاه شهدای محله خود را معرفی کنند.

وی بیان کرد: اجرای ویژه برنامه “ما می‌توانیم” با تاکید بر توانمندی‌های علمی، پزشکی و فرهنگی کشور و برگزاری ویژه برنامه میثاق با شهدا و امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در ایام دهه فجر است.

به گزارش ایرنا، برنامه‌های دهه فجر از ۱۲ بهمن شروع می شود و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)