ترافیک در راههای استان تهران ایمن و روان است


ترافیک در راههای استان تهران ایمن و روان است

تهران- ایرنا- معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: ترافیک در محورهای استان روان و تردد ایمن برقرار است. 

عادل مصدقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه سامانه بارشی دیشب از استان خارج شده و آسمان صاف و آفتابی است، افزود: فقط در محور فیروزکوه
محدوده (گدوک، ورسک) بارش باران و برف از ٨ صبح امروز آغاز شده است.

وی ادامه داد: برودت دما در محور فیروزکوه تا ۱۴ درجه زیر صفر و سرعت باد۱۰km/h پیش بینی می شود.

به گفته مصدقی بارش های روز گذشته باعث لغزندگی شدید در راهها شده بود که عوامل راهداری در محورهای اصلی فرعی و روستایی همزمان با برف روبی عملیات نمک و شن پاشی را انجام دادند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران خاطرنشان کرد: با وجود توصیه به مردم برای خودداری از سفر، دیروز شاهد ترافیک سنگین در مسیر تهران- فیروزکوه و هراز به سمت شمال بودیم.

وی افزود: به دلیل اینکه برخی از خودروها در محور فیروزکوه و هراز به زنجیر چرخ تجهیز نبودند، گره های ترافیکی ایجاد شد که با همکارای عوامل راهداری این مشکل رفع شد.

مصدقی بیان کرد: همه عوامل راهداری استان همچنان در آماده باش کامل هستند و به صورت لحظه ای نسبت به رصد و مراقبت مستمر از شرایط جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان اقدام می کنند.

وی گفت: تلفن گویای ۱۴۱ و تلفن ثابت ۷۷۹۰۹۰۸۰ مرکز مدیریت راهها استان تهران به صورت شبانه روزی آماده اطلاع رسانی از آخرین وضعیت شرایط ترافیکی و جوی جاده های استان به هموطنان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)