گوشی ارزان قیمت شیائومی Redmi 10A با باتری بزرگ و تراشه مدیاتک عرضه می‌شود


گوشی ارزان قیمت شیائومی Redmi 10A با باتری بزرگ و تراشه مدیاتک عرضه می‌شود

شیائومی در سال 2020 از گوشی‌های ارزان قیمت Redmi 9A (https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/30569-xiaomi-redmi-9a-announced-128gb-ram) و Redmi 9i (https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/30339-xiaomi-redmi-9i-specs-price) رونمایی کرد و حال نوبت به آن رسیده تا نسخه بروز شده آن‌ها را نیز به بازار بفرستد. به نظر می‌رسد این...

شیائومی در سال 2020 از گوشی‌های ارزان قیمت Redmi 9A و Redmi 9i رونمایی کرد و حال نوبت به آن رسیده تا نسخه بروز شده آن‌ها را نیز به بازار بفرستد. به نظر می‌رسد این نسخه بروز شده که Redmi 10A نام دارد، به تازگی در پلتفرم گیک‌بنچ مشاهده شده و به زودی معرفی خواهد شد.

سایت MySmartPrice این گوشی را لیست گیک‌بنچ 4 و با شماره مدل 220233L2C مشاهده کرده که در تست تک هسته‌ای به امتیاز 787 دست یافته است. امتیاز چند هسته‌ای گوشی ردمی 10A نیز 3710 واحد گزارش شده است.

شیائومی برای کسب این امتیازها و انجام عملیات پردازشی در گوشی Redmi 10A از تراشه MT6762G یا همان Helio G25 شرکت مدیاتک استفاده کرده که انتخاب محبوبی برای گوشی‌های ارزان قیمت و اقتصادی به شمار می‌آید.

گوشی ارزان قیمت شیائومی Redmi 10A با باتری بزرگ و تراشه مدیاتک عرضه می‌شود

البته در نظر داشته باشید که Redmi 9A نیز از همین تراشه هشت هسته‌ای استفاده می‌کرد و ردمی 10A در این بخش ارتقایی نیافته است. با این حال احتمال دارد با اعمال بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری، عملکرد پردازشی بهتری را از گوشی جدید شاهد باشیم.

بر اساس مشخصات موجود در گیک‌بنچ، گوشی Redmi 10A در کنار تراشه مدیاتک خود به حافظه رم 4 گیگابایتی مجهز شده که 3.71 گیگابایت از آن قابل استفاده خواهد بود. البته احتمالاً نسخه‌های دیگر با حافظه‌های رم متفاوتی از این گوشی نیز توسط شیائومی عرضه خواهند شد.

در بخش نرم‌افزاری، شیائومی ردمی 10A از اندروید 11 بهره می‌برد. انتظار داریم که سیستم عامل این گوشی به رابط کاربری MIUI 13 نیز بروزرسانی شود. پیش از این نسخه جهانی این گوشی در دیتابیس IMEI مشاهده شده بود و حال با افشا شدن مشخصات نسخه چینی، باید منتظر رونمایی از آن باشیم.

هرچند مشخصات Redmi 10A فرق زیادی با نسل قبلی این گوشی اقتصادی شیائومی نخواهد داشت، این گوشی از نمایشگر بزرگ‌تر با رزولوشن +HD و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی