هشت هکتار از اراضی کشاورزی قزوین آزادسازی شد


هشت هکتار از اراضی کشاورزی قزوین آزادسازی شد

قزوین- ایرنا- مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هشت هکتار از اراضی کشاورزی قزوین که به طور غیرمجاز تغییر کاربری داده شده بود، آزادسازی گردید و به حالت اولیه بازگشت.

پرویز عبدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: بناهای غیرمجاز احداث شده در این اراضی در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زراعی و باغی و با آرای احکام قضایی تخریب و قلمع و قمع شدند.

این مسوول گفت: این بناها شامل ۱۵ قطعه زمین بودند که ۶ مورد از آنها در حین تخلف در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی قلع و قمع گردید و مابقی نیز به حکم دادگاه و با حضور نمایندگانی از نیروی انتظامی، دادستانی و امور اراضی تخریب شد.

وی اظهار داشت: اراضی آزادسازی شده مربوط به روستاهای نجف آباد، نجم آباد، جنت آباد و رزجرد بود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: هرگونه دیوارکشی، ساخت اتاقک، نصب کانکس و زیرتانکری، فنس کشی، ریختن مصالح ساختمانی و خرد کردن اراضی تغییر غیرمجاز کاربری به شمار می رود و بناهای احداثی باید تخریب شده و به وضع سابق بازگرد.

این مسوول افزود: گشت های امور اراضی به طور مستمر در حال گشت زنی هستند تا از تخلفات تغییر کاربری های غیرمجاز جلوگیری کنند با این وجود از شهروندان نیز می خواهیم در صورت مشاهده این موارد موضوع را به یگان حفاظت امور اراضی گزارش کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین تفاهمات مابین انجمن شرکت های پرداخت الکترونیک و انجمن علمی تجارت الکترونیک