66 طرح خدماتی و اقتصادی در بروجرد آماده افتتاح است


66 طرح خدماتی و اقتصادی در بروجرد آماده افتتاح است

بروجرد- ایرنا - سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: 66 طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی این شهرستان با اعتبار 304 میلیارد تومان تکمیل شده است و همزمان با دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.

مجید منعمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اشتغالزایی این طرح ها را ۸۱ نفر برشمرد و افزود: ۶۶ طرح گازرسانی و ۱۹ طرح مخابراتی با ۱۰۲ میلیارد تومان از جمله این طرح ها است.

وی اظهار داشت: همچنین بهره برداری از ۱۳ طرح هادی روستایی و افتتاح واحد صنعتی تولید شیرخشک با اعتبار ۱۶۳ میلیارد تومان و اشتغال ۵۸ نفر همزمان با دهه فجر در بروجرد انجام می شود.

سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: این شهرستان از ظرفیت های بسیار صنعتی، تاریخی، فرهنگی و گردشگردی برخوردار و دارای پیشینه غنی مذهبی و فرهنگی بوده و بنا به فرموده مقام معظم رهبری، شهر استعدادهای درخشان است.

منعمی با اشاره به تاکید رییس جمهور بر تکمیل پروژه های نیمه تمام ادامه داد: مجموع واحدهای صنعتی بروجرد رصد شده و به عنوان ظرفیت های اشتغالزا مورد توجه قرار گرفته است که در این راستا رییس جمهور نیز در سفر ۱۹ آذر به لرستان، بر توسعه و احیای سامان کاشی و عظیم خودرو این شهرستان تاکید داشت.

وی با بیان اینکه توسعه صنعت نساجی بروجرد مورد توجه قرر خواهد گرفت افزود: این شهرستان ۴۲۲ واحد صنعتی دارد که ۷۵ واحد آن راکد و تعطیل است و با احیای آنها بخش مهمی از بیکاری برطرف خواهد شد.

وی وجود ۲ دانشگاه آزاد اسلامی و آیت الله بروجردی و نیز ۱۳ واحد دانشگاهی را ظرفیت بزرگی برای توسعه بروجرد و حل مشکلات با نگاه علمی دانست و عنوان کرد: وجود رسانه ها به عنوان چشم تیزبین برای بیان مسایل مردم و خدمات مسوولان ظرفیت بزرگی در راستای حل مشکلات و بیان کمبودها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران