ماجدی: فراموش نکنیم که ممکن بود با یک تساوی جام جهانی را از دست بدهیم/ دولت برای دسترسی به منابع مالی به ما کمک کند


ماجدی: فراموش نکنیم که ممکن بود با یک تساوی جام جهانی را از دست بدهیم/ دولت برای دسترسی به منابع مالی به ما کمک کند

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به دشواری‌های روند آماده‌سازی تیم ملی اشاره کرد و از دولت خواست امکانی برای دسترسی این فدراسیون به منابع مالی فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی درباره صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی گفت: در ابتدا به مردم خوب کشورمان، اهالی ورزش و مخصوصاً فوتبالی‌ها تبریک می‌گویم و از رئیس فدراسیون، اعضای هیئت رئیسه و تمامی دست‌اندرکاران فدراسیون فوتبال اعم از کمیته‌ها و دپارتمان‌ها و همچنین از باشگاه‌ها و رؤسای هیئت‌های فوتبال استان‌ها تقدیر و تشکر ویژه می‌کنم. آنچه مسلم است رسیدن به جام جهانی جز هماهنگی، همدلی و کار مشترک در میان باشگاه‌ها، هیئت‌ها و فدراسیون چیز دیگری نبوده است. از کادر فنی تیم ملی و بازیکنان ارزشمند کشورمان نیز به خاطر اینکه صعود یا به‌عنوانی سریع‌ترین صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی را رقم زدند، تشکر می‌کنم. واقعاً کاری کردند،کارستان.

وی در ادامه افزود: هنوز سه بازی دیگر در مرحله انتخابی جام جهانی باقی مانده است و تیم‌های دیگر باید برنامه‌های‌شان را طوری تنظیم کنند که آیا به جام جهانی می‌رسند یا نه، ولی خوشحالیم که این اتفاق برای تیم ملی فوتبال ایران افتاد و شایستگی‌های بچه‌های ما نشان داده شد. ما واقعاً یادمان نرود که در دور اول همه می‌دانستند اگر یک تساوی بگیریم، ممکن است به دور دوم صعود نکنیم، چه برسد به اینکه بخواهیم به جام جهانی صعود کنیم. نباید این مشکلی را که قبلاً وجود داشت، فراموش کنیم. با درایتی که مسئولان فدراسیون داشتند این اتفاق افتاد. می‌توانیم سه بازی باقیمانده را به‌عنوان بازی‌های دوستانه، دست‌گرمی یا به عبارتی استفاده کردن از بازیکنانی که شاید کمتر به آنها بازی رسیده است، انجام دهیم و آنها را برای حضور در جام جهانی و اندوختن تجربه بیشتر آماده کنیم. این البته یک نگاه است و بستگی به نظر کادر فنی تیم ملی دارد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از مسئولان دولت اظهار داشت: در ابتدا جا دارد تشکر ویژه‌ای از رئیس جمهور بابت پیام دلگرم‌کننده‌شان داشته باشم. همچنین از دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور که با حضورشان در این مسابقه باعث دلگرمی برای ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی و فدراسیون فوتبال شده و نشان دادند که دولت همیشه در کنار مردمش هست و خواهد بود و به بحث نگاه مسئولیت‌های اجتماعی‌شان، خیلی ویژه نگاه می‌کنند. همینطور از حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و صالح امیری رئیس کمیته المپیک که با حضورشان در ورزشگاه، بار دیگر نشان دادند که در کنار ما هستند، تشکر می‌کنم.

ماجدی با اشاره به حضور مسئولان دولت در کنار تیم ملی فوتبال خاطر نشان کرد: همانطور که با متن سخنرانی و حضورشان در ورزشگاه باعث دلگرمی فوتبال شدند، امیدواریم حمایت‌های بیشتری از سوی دولت شامل حال تیم ملی فوتبال شود. به هرحال این فوتبال نیاز به پشتیبانی دولت دارد، چرا که تیم ملی برای فدراسیون فوتبال نیست، برای 80 میلیون نفر است. قطعاً می‌توانیم بگوییم 90 درصد این مردم در زمان مسابقات جام جهانی، پای تلویزیون می‌نشیندند تا پیروزی تیم ملی‌شان را ببیند. من درخواست می‌کنم روی مباحث پشتیبانی و همینطور مسائل مالی نگاه ویژه‌تری داشته باشند.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در پایان اظهار داشت: همانطور که می‌دانیم با حضور تیم ملی در جام جهانی مبالغی در اختیار فدراسیون‌ها قرار می‌گیرد، ولی به خاطر تحریم‌های ظالمانه ما فعلاً حق برداشت این پول‌ها را نداریم. امیدوارم که دولت محترم یک فضایی را به وجود که ما بتوانیم دسترسی به منابع مالی داشته باشیم تا ملی‌پوشان با آرامش خیال بحث آمادگی حضور در جام جهانی 2022 قطر را پیش رو داشته باشند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)