26 طرح عمرانی در شهرستان کمیجان بهره‌برداری می‌شود


26 طرح عمرانی در شهرستان کمیجان بهره‌برداری می‌شود

اراک - ایرنا - فرماندار کمیجان گفت: 26 طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کمیجان بهره‌برداری می‌شود.

«ابراهیم رستمی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ایام الله دهه فجر امسال در این شهرستان، ۲۶ طرح عمرانی و اقتصادی افتتاح و عملیات اجرایی چهار طرح دیگر نیز آغاز می‌شود.
وی تاکید کرد: برای بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها، ۵۳۷ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

به گفته رستمی، ۱۱۰ عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی نیز در ایام الله دهه مبارک فجر تدارک شده که از جمله برنامه ها می‌توان به جشنواره علم و فناوری و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد.
فرماندار کمیجان با اشاره به شاخص‌ترین طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان اظهار داشت: ایجاد ناحیه صنعتی تخصصی مبل و منبت در سمقاور هدفگذاری شده که این طرح شامل ۲۰۰ کارگاه تولیدی مبل، منبت است که عملیات اجرایی ۱۰ واحد گارگاهی ،سایت آتشنشانی و همچنین گازرسانی ناحیه صنعتی سمقاور نیز با حضور مسئولان ارشد استان کلید می‌خورد.
رستمی بیان کرد: از سال گذشته تاکنون زیرسازی معابر، آبرسانی و شبکه برق در این ناحیه صنعتی ایجاد شده و عملیات ساخت این ۱۰ واحد کارگاهی از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی آغاز می‌شود و می توان گفت اجرای نخستین شهرک صنعتی مبل، منبت و رویه کوبی پتانسیل و ظرفیت بسیار مناسب اقتصادی است که می تواند چرخ تولید و ایجاد اشتغال را در استان و سطح شهرستان به حرکت درآورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...