دهه فجر امسال 20 طرح در رامسر بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود


دهه فجر امسال 20 طرح در رامسر بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود

نوشهر - ایرنا - فرماندار رامسر گفت که همزمان با دهه فجر امسال 19 طرح زیرساختی، آموزشی، گردشگری و درمانی در این شهرستان بهره‌برداری و یک طرح هم کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش ایرنا ، محمد آزاد روز دوشنبه در نشست خبریِ هزینه اجرای طرح های آماده افتتاح را ۸۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی ، آورده بخش خصوصی و کمک خیرین اعلام کرد.

وی گفت که برای یک طرحی هم کلنگ اجرایش در دهه فجر به زمین زده می شود ۲۶ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

فرماندار رامسر ساخت مسکن برای اقشار کم‌درآمد در روستای تنگدره غربی، پروژه گل و گیاهان زینتی در راستای اشتغال خرد، ‌طرح های گردشگری در حوزه بوم‌گردی و سلامت ، پیاده رو سازی ضلع شرقی بلوار تاریخی معلم، پروژه های امور توزیع برق، پروژه های مخابراتی در حوزه شهری و روستایی را از طرح های آماده افتتاح این شهرستان برشمرد.

وی گفت که از جمله طرح های آماده افتتاح هفت واحد آموزشی شامل مدرسه شبانه روزی احمد نژاد کتالم برای دانش آموزان رامسر و تنکابن، سه دبستان در منطقه شهری و روستایی، فضای کارگاهی، زمین چمن مصنوعی برای دانش آموزان و سینما در مجتمع امین کتالم است.

آزاد طرح آماده کلنگ زنی را هم دانشکده پرستاری و مامایی به عنوان مطالبه جدی بخش بهداشت و درمان شهرستان معرفی کرد و افزود : این دانشکده نیز با پیگیری های مسوولان شهرستانی و تامین اعتبار در مرحله اجرایی قرار گرفت و در این ایام مراحل ساخت آن آغاز می شود.

وی همچنین گفت که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب بیش ۱۰ برنامه شامل ورود نمادین امام خمینی در فرودگاه رامسر، رژه خودرویی، زنگ انقلاب، برگزاری مهرواره خاطره های رنگی، و مهرواره قصه یک حماسه، جشن انقلاب و کنسرت آموزشی و هنرجویان موسسه ریرا، دیدار روسای ادارات با امام جمعه، ملاقات مردمی با مسوولین، برگزاری جشنوارعی فذاهای بومی و محلی، بازارچه نمایشگاه توانمندی های بانوان و دیدار با مسوولین برگزار می شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده