استاندار:رونق در حوزه گردشگری نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری را کاهش می‌دهد


استاندار:رونق در حوزه گردشگری نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری را کاهش می‌دهد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت گردشگری گفت: ایجاد رونق در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، نرخ بیکاری در استان را کاهش خواهد داد.

غلامعلی حیدری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از غرفه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته کشور در تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: خوداتکایی در بخش‌های مختلف به‌خصوص در صنایع‌دستی و هنرهای سنتی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.
وی افزود: با توجه به نرخ بالای بیکاری در استان می‌توان با تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری و صنایع‌دستی و هنرهای سنتی برای جذب گردشگر و رونق در تولید انواع محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، زمینه افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی را فراهم کرد.
حیدری تصریح کرد: در این راستا استفاده از منابع ملی و تسهیلات بانکی ضروری است و باعث تسریع در روند امور می‌شود.
وی یادآور شد: معرفی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی به‌همراه ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری به‌عنوان بام ایران در دست‌یابی به اهداف توسعه‌ای این حوزه تاثیرگذار است.
به گزارش ایرنا، جاذبه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران معرفی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید