بهترین خبر ممکن برای هواداران پرسپولیس از یحیی گل محمدی


بهترین خبر ممکن برای هواداران پرسپولیس از یحیی گل محمدی

با اعلام باشگاه پرسپولیس در برآورده کردن دو شرط از شروط سه گانه یحیی گل محمدی این سرمربی از فردا در تمرینات سرخ ها حاضر خواهد بود، چرا که شرط سوم هم در حال برآورده شدن است. نوشته بهترین خبر ممکن برای هواداران پرسپولیس از یحیی گل محمدی...

بهترین خبر ممکن برای هواداران پرسپولیس از یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی از فردا در تمرینات پرسپولیس ؛ آخرین شرط آقای سرمربی در حال برآورده شدن
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400 | 22:41
بهترین خبر ممکن برای هواداران پرسپولیس از یحیی گل محمدی

با اعلام باشگاه پرسپولیس در برآورده کردن دو شرط از شروط سه گانه یحیی گل محمدی این سرمربی از فردا در تمرینات سرخ ها حاضر خواهد بود، چرا که شرط سوم هم در حال برآورده شدن است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس روز سه‌شنبه در تمرین این تیم حضور می‌یابد.

سرمربی سرخپوشان در روزهای گذشته در تمرین شاگردانش حاضر نشده بود و قرار است از فردا، عملکرد شاگردانش را در تمرین زیر نظر بگیرد.

مدیریت باشگاه پرسپولیس هفته گذشته هشت درصد از قرارداد اعضای تیم فوتبال این باشگاه را پرداخت کرد و قرار است هفت درصد دیگر از قرارداد آنها را فردا به حساب سرخپوشان واریز کند. همچنین رضا درویش نامه‌نگاری‌های خود را برای عقد قرارداد با مدیران مجموعه نفت تهرانسر انجام داده تا این مجموعه، میزبان تمرین شاگردان یحیی گل‌محمدی باشد.

در صورتی که مشکل زمین تمرین پرسپولیس حل شود، دو شرط از سه شرط گل‌محمدی برآورده شده است. مدیریت باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با بازیکنان مد نظر سرمربی تیم فوتبال این باشگاه انجام داده تا دیگر شرط باقیمانده گل‌محمدی را برآورده کند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر