اولین پایگاه اورژانس و 2 واحد تولیدی در شهرک‌ صنعتی سمنان افتتاح شد


اولین پایگاه اورژانس و 2 واحد تولیدی در شهرک‌ صنعتی سمنان افتتاح شد

سمنان- ایرنا- اولین پایگاه اورژانس شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و 2 واحد صنعتی همزمان با اولین روز از دهه فجر با حضور استاندار و مسوولان استانی در شهرک صنعتی سمنان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در آیین افتتاح طرح‌های شهرک صنعتی سمنان، گفت: اولین پایگاه اورژانس شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان با همکاری این شرکت و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان در شهرک صنعتی سمنان به بهره‌برداری رسید.

حسن آل‌بویه با اشاره به اشتغال بیش از ۱۴ هزار نفر نیروی کار در حدود ۴۷۰ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده در شهرک صنعتی شهر سمنان، بیان کرد: راه‌اندازی پایگاه اورژانس این شهرک صنعتی به واسطه کانون جمعیتی و مساحت بسیار گسترده این شهرک امری ضروری بود.

وی گفت: بر این اساس احداث پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در راستای امدادرسانی فوری و ارائه خدمات پزشکی اولیه به مصدومان واحدهای مستقر و صیانت از جان نیروهای واحدهای صنعتی انجام شد.

آل‌بویه بیان کرد: همچنین پوشش‌دهی پایگاه در زمان حوادث و تصادفات جاده‌ای به صورت مستمر به ویژه طی سالهای اخیر مورد تاکید و پیگیری قرار گرفت که با حمایت و دستور ویژه استاندار سمنان و همکاری مجدانه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی استان و تلاش های مشترک به منظور راه‌اندازی پایگاه تیم اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان در ساختمان ورودی شهرک صنعتی سمنان مستقر شد.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی استان ساختمان موقت برای استقرار پایگاه اورژانس در ورودی شهرک صنعتی سمنان را در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی قرار داد، تصریح کرد: زیربنای پایگاه اورژانس شهرک صنعتی سمنان ۲۰۰ مترمربع است و نیروی انسانی به صورت ۲۴ ساعته در آن فعال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ابراز کرد: این پایگاه اورژانس با هدف خدمت به سلامت عموم مردم از جمله جامعه کارگری، و مسافران جاده سمنان- دامغان افتتاح شد.

افتتاح ۲ واحد صنعتی در شهرک صنعتی سمنان

آل‌بویه با اشاره به چهار واحد صنعتی و خدماتی قابل افتتاح شهرک صنعتی سمنان، تصریح کرد: در اولین روز از ایام الله فجر امسال شرکت ویرا ولتاژ در زیربنایی به مساحت یکهزار و ۵۵۰ متر مربع و با سرمایه‌گذاری ثابت ۱۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۶۶۰ هزار عدد قطعات بخاری خودرو، ۷۲۰ هزار دستگاه حسگر فشار هوای ورودی موتور خودرو، و ۴۵۰ هزار دستگاه حسگر میل سوپاپ خودرو دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: شرکت ویرا ولتاژ کاملترین و متنوع‌ترین تولیدکننده انواع کوئل احتراق خودرو در کشور است.

وی افزود: شرکت صنایع پلاستیک جهان کارا کویر تولید کننده انواع ظروف یکبار مصرف غیراسفنجی با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ تن با زیربنای ۲ هزار مترمربع و با سرمایه گذاری حدود ۱۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی حدود ۳۰ نفر در شهرک صنعتی سمنان در اولین روز گرامیداشت دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ۳۱ طرح صنعتی در شهرک‎ها و نواحی صنعتی استان با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکسی جالب و زیرخاکی از حسن جوهرچی در روز عروسی اش/ تصویر