فراخوان دومین مهرواره «یک وعده لبخند» منتشر شد


فراخوان دومین مهرواره «یک وعده لبخند» منتشر شد

فراخوان دومین مهرواره‌ سراسری طنز با عنوان «یک وعده لبخند» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در بخش‌های ادبی و هنری منتشر شد.

فراخوان دومین مهرواره «یک وعده لبخند» منتشر شد
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مهرواره طنز «یک وعده لبخند» با موضوع «آزاد» در سه بخش «شعر»، «داستان کوتاه» و «عکاسی» (برای سه گروه سنی نونگاه (۱۴-۱۲ سال)، نوجوان (۱۷-۱۵ سال) و بزرگسال(۲۲-۱۸ سال) برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در لینک -یک-وعده-لبخند به نشانی ardabil.kpf.ir بارگذاری کنند.

این مهرواره ادبی و هنری ضمن توجه به ترویج و توسعه روحیه شادی و نشاط، تشویق کودکان و نوجوانان به‌دقت در اتفاق‌های محیط پیرامون و پرورش تفکر انتقادی، در نظر دارد، کودکان و نوجوانان را با گونه‌های مختلف طنز آشنا کند.

به گفته داریوش علومی، معاون فرهنگی کانون استان اردبیل، با توجه به مقبولیت طنز در بین کودکان و نوجوانان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل مصمم است با برگزاری مهرواره طنز «یک وعده لبخند» ضمن ایجاد فضایی شاد و ترغیب مخاطبان به شناخت محیط پیرامون، فرصتی برای آفرینش آثار خلاق فراهم کند و در مسیر بالندگی جامعه و رونق نقد سازنده و هنرمندانه گام بردارد.

علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کانون اردبیل مراجعه کنند یا با شماره ۰۴۵۳۳۲۳۱۸۵۶- داخلی ۲۲۸و ۲۳۴ تماس بگیرند.

نخستین دوره این رویداد ادبی و هنری در بهمن سال ۱۳۹۹ با مشارکت ۲۵ استان برگزار و در مجموع ۵۳۰ اثر در بخش‌های شعر، داستان و اینفوگرافی به دبیرخانه مهرواره ارسال شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره «مژگان زن رضا پروانه» سریال پوست شیر بعد 2 سال / چجوری این همه تغییر کرد ؟! ...