استقلال در آستانه جذب یک ستاره ملی پوش


استقلال در آستانه جذب یک ستاره ملی پوش

بالاخره استقلال به یکی از اهداف نقل و انتقالاتی خود نزدیک شده است و به نظر می رسد که به زودی باید شاهد پیوستن صالح حردانی به آبی های پایتخت باشیم. نوشته استقلال در آستانه جذب یک ستاره ملی پوش...

استقلال در آستانه جذب یک ستاره ملی پوش

انتظار آبی پوشان به پایان رسید ؛ صالح حردانی مدافع تیم‌ ملی در آستانه پوشیدن پیراهن استقلال
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1400 | 6:00
استقلال در آستانه جذب یک ستاره ملی پوش

بالاخره استقلال به یکی از اهداف نقل و انتقالاتی خود نزدیک شده است و به نظر می رسد که به زودی باید شاهد پیوستن صالح حردانی به آبی های پایتخت باشیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صالح حردانی پس از پایان دیدار تیم ملی ایران و امارات، برای انجام آخرین مذاکرات و پیوستن به استقلال راهی دفتر گرشاسبی شد.

به نظر می‌رسد بالاخره انتظارات هواداران استقلال برای دیدن صالح حردانی با پیراهن آبی رو به پایان است و بازیکن ملی پوش فولاد، فاصله زیادی تا پیوستن به جمع شاگردان فرهاد مجیدی ندارد. انتقالی که اعلام رسمی آن تنها نیازمند گذشت زمان است.

حردانی مدافع راست جوانی که در فولاد و زیر نظر جواد نکونام چهره شد و خیلی زود توانست حضور در تیم ملی را نیز تجربه کند. این بازیکن پس از درخشش با لباس فولاد در فصل گذشته، نظر مثبت اسکوچیچ را نیز به خودش جلب کرد و این مسئله باعث شد تا تیم‌های زیادی خواهان به خدمت گیری او باشند.

استقلال یکی از مشتریان جدی صالح حردانی بود که در تابستان قصد داشت این بازیکن جوان و آینده دار را به خدمت بگیرد و حتی طرفین به توافقاتی نیز دست پیدا کردند اما فولادی‌ها موفق شدند در آخرین لحظات این بازیکن را در تیمشان حفظ کنند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی