ماست بستنی میوه ای


ماست بستنی میوه ای

ماست بستنی میوه ای یک دسر معرکه امریکایی است.

ماست بستنی میوه ای

ماست بستنی میوه ای یک دسر معرکه امریکایی است. در تهیه این دسر از ماست، وانیل و میوه های تابستانی استفاده می شود. برای تهیه این بستنی بهتر است از ماست پرچرب استفاده کنید. ماست پرچرب کمک می کند که بستنی حالت خامه ای خود را حفظ کند. برای تهیه این مدل ماست بستنی کافی است شکر و نمک را به ماست پرچرب بیفزایید و آن را هم بزنید. به ازای هر لیتر ماست یک پیمانه شکر اضافه کنید. مخلوط را در فریزر با دمای زیر ۷ درجه قرار دهید تا کمی خودش را بگیرد. بستنی را از فریزر خارج کنید و با همزن به مدت ۱۰ دقیقه به طور مداوم هم بزنید. سپس بستنی را دوباره در فریزر قرار بدهید تا یخ بزند. بستنی را پس از ۴۵ دقیقه آماده کرده و طبق دستور العملی که برایتان قرار دادیم با میوه ها مخلوط کنید.

اگر دوست داشتید ماست بستنی تان طعم دار باشد باید پیش از هم زدن مواد به آن آبلیمو یا آب پرتقال اضافه کنید. می توانید پیش از هم زدن مقداری برگ نعناع یا زنجبیل نیز به آن اضافه کنید. نعناع و زنجبیل عطر و بوی محشری به بستنی شما می دهد. مربا و عسل نیز از دیگر موادی هستند که می توانید به عنوان طعم دهنده استفاده کنید.

اگر به تهیه دسر علاقه دارید دستور تهیه سایر دسرهایی را که در غذالند قرار داده ایم را از دست ندهید. کیک پسته ای یوهانس بر و پنکیک از دسر های آلمانی هستند. پیشنهاد می کنیم کیک موز با کرم پنیر و بستنی آناناس را هم حتما امتحان کنید.

مواد لازم: توت فرنگی (شاه توت)، بستنی (ماست) و...
چون این میوه ها کمی گران هستند، بهتر دیدیم که معرفی شان نکنیم. اما اگر اهل درست کردن آب هویج بستنی هستید، این بار می توانید بستنی وانیلی را با شاه توت و توت فرنگی مخلوط کنید و بعد خوشگل درستش کنید؛ این طوری که مقداری بستنی را با یک مشت شاه توت یا توت فرنگی در میکسر مخلوط کنید.
اما هر بار مقدار بستنی یا میوه های آن را کم و زیاد کنید تا رنگ آن متفاوت شود و یک شبه نوشیدنی رنگارنگ داشته باشید.

البته این نوشیدنی را جور دیگری هم می توانید تهیه کنید، این شرط که تعداد میوه ها را کلا بیشتر کنید.
این پیشنهاد برای مواقعی خوب است که مهمانی پرخرجی دارید و انواع و اقسام میوه ها را خریده اید و حالا باید برایشان فکر بکری کنید؛ یعنی یک موز و یک مشت توت فرنگی و یک کیوی و نصف لیوان ماست وانیلی یخ زده و نصف لیوان آناناس و آب پرتقال را با هم مخلوط کنید.
منبع : غذالند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج