گرد و غبار در محورهای جنوب کرمان شعاع دید را کاهش داد


گرد و غبار در محورهای جنوب کرمان شعاع دید را کاهش داد

جیرفت - ایرنا - سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان به تشدید پدید ریزگردها در این منطقه اشاره کرد و از کاهش دید افقی در برخی از محورهای ارتباطی جنوب کرمان خبر داد و گفت: رانندگان در این مسیرهای ارتباطی با احتیاط تردد کنند.

مجتبی محمودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به بروز پدیده گرد و خاک در شهرستان ها و مرزهای شرقی کشور و در نتیجه ورود گرد غبار حاصل از این طوفان به حوزه جنوب کرمان لذا کاهش دید افقی در محورهای این منطقه قابل افزایش است.

وی بیشترین میزان گرد و خاک و کاهش دید افقی را در محور رودبار جنوب به ایرانشهر اعلام و بر رعایت جوانب احتیاط توسط رانندگان تاکید کرد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان تصریح کرد: رانندگان ضمن رعایت جوانب احتیاط به منظور کاهش دید، از سلامت چراغ های خودرو اطمینان حاصل کرده و از عجله و شتاب و همچنین توقف غیرضروری در شانه راه خودداری کنند.

وی از آماده باش تیم های راهداری در جنوب کرمان خبر داد و گفت: تیم های راهداری در محورهای ارتباطی مستقر هستند تا اقدامات لازم را انجام دهند.

محمودی گفت: رانندگان در صورت تردد در جاده های جنوب کرمان وضعیت جوی راه ها را از طریق شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان جویا شوند.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان مستقل از مرکز این استان هفت شهرستان را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دلیل برخی بی اخلاقی ها و کج روی ها در ورزش از زبان وزیر