دعوت 2 فوتسالیست کردستانی به اردوی تیم ملی و چند خبر ورزشی دیگر


دعوت 2 فوتسالیست کردستانی به اردوی تیم ملی و چند خبر ورزشی دیگر

سنندج- ایرنا- دعوت 2 ورزشکار کردستانی به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان کشور، کسب نشان برنز توسط کاراته‌کای استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی و پایان یافتن رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد رده سنی نوجوانان کردستان به میزبانی سقز، عناوین چند خبر کوتاه ورزشی از کردستان است.

به گزارش ایرنا، ۱۸ بازیکن از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال جوانان ایران به اردوی آمادگی این تیم دعوت شدند تا تمرینات آماده‌ سازی خود را در مرکز ملی فوتبال برگزار کنند.

نام آرتا رضایی و سوران بالکانه ۲ فوتسالیست جوان کردستانی نیز در این لیست به چشم می خورد.

فدراسیون فوتبال زمان برگزاری این اردو را از امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن تا روز چهارشنبه بیستم همین ماه اعلام کرده است.

کسب نشان برنز کاراته کای کردستانی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

"فاطمه ساعدی" بانوی کاراته کای کردستانی در وزن ۵۵- کیلوگرم کمیته مسابقات کاراته قهرمانی و انتخابی تیم ملی عنوان سوم و نشان برنز را به خود اختصاص داد.

این مسابقات با حضور کاراته‌کاهای سراسر کشور از روز گذشته به میزبانی تهران و در سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات این شهر آغاز شد و امروز با معرفی تیم ها و نفرات برتر اوزان مختلف به کار خود در بخش بانوان پایان خواهد داد.

نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در اردوهای آمادگی و انتخابی تیم ملی کاراته بانوان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، ‌ بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ را کسب خواهند کرد.

برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد رده سنی نوجوانان کردستان به میزبانی سقز

رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد رده سنی نوجوانان کردستان به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت شهدای ورزشکار استان و با حضور کشتی گیران نوجوان سراسر استان در ۲ روز به میزبانی سقز و در سالن شهید کاظمی این شهرستان برگزار شد.

در رشته کشتی آزاد، قروه مقام اول، دلبران مقام دوم و سقز مقام سوم را از آن خود کردند و در رشته کشتی فرنگی نیز سقز مقام اول، سنندج مقام دوم و بیجار مقام سوم را کسب کرد.

حدود ۶۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب