دو راهی سخت ژاوی و بارسلونا برای لیگ اروپا


دو راهی سخت ژاوی و بارسلونا برای لیگ اروپا

به گزارش خبرگزاری فارس، اسپورت کاتالونیا گزارش داد که تا فردا باید باشگاه بارسلونا لیست بازیکنان حاضر در لیگ اروپا را تایید کند و باید از بین «آداما تراوره» و «پیر امریک اوبامیانگ» یک بازیکن را...

به گزارش خبرگزاری فارس، اسپورت کاتالونیا گزارش داد که تا فردا باید باشگاه بارسلونا لیست بازیکنان حاضر در لیگ اروپا را تایید کند و باید از بین «آداما تراوره» و «پیر امریک اوبامیانگ» یک بازیکن را انتخاب کند.

بارسلونا در پنجره زمستانی، دنی آلوز، فران تورس، آداما تراوره و اوبامیانگ را خریداری کرد و حالا برای بازی در لیگ اروپا نام یکی از آنان را خط بزند.

دو راهی سخت ژاوی و بارسلونا برای لیگ اروپا
امروز ظهر اوبامیانگ با قراردادی 3 ساله راهی بارسلونا شد

اسپورت نوشت که همه چیز بستگی به تصمیم ژاوی دارد. او باید سخت‌ترین تصمیم خود از زمانی که مربی بارسلونا شده را اتخاذ کند. قانون یوفا به بارسلونا هشدار داده که تنها 3 بازیکن از 4 بازیکن تازه به خدمت گرفته را می‌تواند در این رقابت بازی دهد.

بارسلونا در پلی‌آف رسیدن به جمع 16 تیم پایانی باید پنج شنبه دو هفته آینده به مصاف ناپولی برود. این بدین معنا خواهد بود که در آن بازی و ادامه آن رقابت، از بین آلوز، تورس، اوبامیانگ و تراوره یک بازیکن نمی‌تواند در ترکیب ژاوی حاضر شود.

اسپورت نوشت که احتمال حذف آلوز و تورس به شدت اندک است و ژاوی باید از بین اوبامیانگ و تراوره یک نفر را انتخاب کند.

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا