فرهاد مجیدی شاکی از رشید مظاهری


فرهاد مجیدی شاکی از رشید مظاهری

فرهاد مجیدی ، سرمربی تیم استقلال از مسئولان باشگاه خود درخواست کرد هر چه زودتر با جدایی دروازه‌بان آبی‌پوشان موافقت کنند. نوشته فرهاد مجیدی شاکی از رشید مظاهری...

فرهاد مجیدی شاکی از رشید مظاهری

فرهاد شاکی شد : رضایت‌ نامه رشید مظاهری را بدهید ، حتی به پرسپولیس
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1400 | 22:20
فرهاد مجیدی شاکی از رشید مظاهری

فرهاد مجیدی ، سرمربی تیم استقلال از مسئولان باشگاه خود درخواست کرد هر چه زودتر با جدایی دروازه‌بان آبی‌پوشان موافقت کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال به دلیل اختلاف‌هایی که با فرهاد مجیدی با او دارد به دنبال جدایی از این تیم است. سرمربی استقلال در نیم فصل اول مظاهری را هفته‌های زیادی حتی در لیست نهایی قرار نداد. دروازه‌بان استقلال هم سعی کرد صحبت خاصی انجام ندهد.

او چند بار دلیل بازی نکردنش را جویا شد اما مجیدی پاسخی به سؤالات دروازه‌بان تیمش نداد. اختلاف‌های مجیدی و مظاهری آنقدر مشخص بود که در تمرین بارها همه این موضوع را به چشم می‌دیدند. روز گذشته نیز مظاهری با استقلال تمرین نکرد تا مجیدی از مسئولان باشگاه بخواهد رضایت‌نامه این بازیکن را صادر کنند حتی اگر می‌خواهد به پرسپولیس برود. این در حالی است که پرسپولیس با جذب احمد گوهری عملا نیاز به دروازه‌بان دیگری ندارد و مظاهری جایی در این تیم نخواهد داشت!

مدیریت استقلال رضایت‌نامه مظاهری را در صورتی می‌دهد که او مطالباتش را ببخشد یا قرضی راهی تیم دیگری شود. مجیدی اما از مسئولان باشگاه خواسته که زودتر مقدمات جدایی او را فراهم کنند تا دیگر در تمرینات شرکت نکند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه