طرح رایگان استعدادیابی ورزشی در همدان


طرح رایگان استعدادیابی ورزشی در همدان

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از استعدایابی رایگان برای کودکان و نوجوانان 9 تا 16 سال خبر داد.

محرم روزبه با بیان این‌که همدان یکی از استان‌های مستعد در ورزش است، اظهار کرد: استعدادیابی ورزشی در همه رشته ها در اولویت قرار دارد.

وی ادامه داد: به مناسبت دهه مبارک فجر طرح استعدایابی رایگان کودکان ۹ الی ۱۶ ساله آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

روزبه تصریح کرد: با توجه به اینکه استعدادیابی فرآیندی علمی و هدفمند است، کودکان و نوجوانان از طریق برخی آزمون‌ها و معیارهای استاندارد ارزیابی خواهند شد و برای حضور در رشته‌های ورزشی که مناسب آنها بوده و درصد موفقیتشان در آن بیش‌تر است، تشویق و هدایت خواهند شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به این‌که این طرح به صورت رایگان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نگاه ویژه‌ای به حوزه استعدادیابی در رشته‌های ورزشی دارند که با تاکید مدیرکل این طرح کاملا رایگان زیر نظر مربیان استعدایاب آقا و خانم برگزار می‌شود.

وی در پایان مطرح کرد: خانواده ها و متقاضیان حضور در این پویش می‌توانند برای حضور و کسب اطلاع از این طرح از ساعت ۱۸ الی ۲۰ به پایگاه قهرمانی و استعدادیابی ورزشی واقع در مجموعه ورزشی شهید شمسی پور مراجعه کنند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


طرح جمع آوری هوشمند پسماند هرچه سریع‌تر در شهر همدان اجرایی شود