ثبت 12 میلی‌متری بارندگی در همدان


ثبت 12 میلی‌متری بارندگی در همدان

مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از ثبت 12 میلی‌متری بارش در 24 ساعت گذشته در ایستگاه دانشگاه بوعلی خبر داد و گفت: این ایستگاه بیشترین بارش را به خود اختصاص داده است.

روح اله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سامانه بارشی از روز گذشته وارد آسمان استان شده که در ابتدا به صورت بارش باران شروع شد و امروز نیز شاهد بارش برف بودیم که این سامانه امروز از استان امروز خارج می‌شود.

وی افزود: در اواسط هفته نیز احتمال ورود سامانه ضعیف وجود دارد که شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود اما در اواخر روزهای هفته شاهد ورود سامانه بارشی جدیدخواهیم بود و در مورد ضعیف و قوی بودن سیستم روزهای آینده می‌توان اظهار نظر کرد.

زاهدی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته تویسرکان و نهاوند نیز ۶ میلیمتر بارندگی را به خود اختصاص داده‌اند و در سایر ایستگاه‌ها نیز بارش کمتری ثبت شده است.

وی با بیان اینکه بعد از ظهر امروز شاهد وزش باد خواهیم بود، تصریح کرد: رانندگان نیز هنگام رانندگی در جاده که ممکن است با وزش باد مواجه شوند و از دید آنها کاسته شود که باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

زاهدی گفت: در شبانه روز گذشته دمای هوای همدان به منفی ۲ درجه سانتی گراد کاهش یافت که پیش بینی می‌شود در روزهای آینده از دمای هوا نسبت به حالت فعلی کمی کاسته شود، اما پیش‌بینی می‌شود، دمای ۱۸ درجه سانتی گراد زیر صفر که در هفته‌های گذشته شاهد بودیم را تجربه نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه ابرناکی هوا را خواهیم داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟