وحدت بین مذاهب یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است


قصرشیرین - ایرنا - فرماندار سرپل‌ذهاب با بیان اینکه وحدت بین مذاهب مختلف...
قصرشیرین - ایرنا - فرماندار سرپل‌ذهاب با بیان اینکه وحدت بین مذاهب مختلف اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است، اتحاد و همدلی که اکنون در میان پیروان مذاهب در این شهرستان به شکل بسیار مطلوبی وجود دارد از ثمرات انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نورالدین فرزادی پور روز شنبه‌ در مراسم جشن انقلاب در مسجد قادرالحسینی این شهر، افزود: انقلاب اسلامی براساس اراده و خواست قلبی و حضور همه اقشار مردم شکل گرفت و حاصل حضور فعالانه و موثر همه طبقات مختلف اجتماعی با رهبری و هدایت حضرت امام (ره) است.

وی اظهار داشت: مهمترین دستاورد انقلاب این است که فرصتی ایجاد کرد تا بتوانیم فرایض دینی خود را به سهولت انجام داده و خود را به کمال و قرب الهی برسانیم.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: خدمات نظام اسلامی نسبت به قبل از انقلاب در همین شهرستان مرزی قابل قیاس نیست و بسیار تفاوت کرده و بسیاری از نعمت هایی را که امروز در اختیار داریم، قبل از انقلاب آرزوی آنها را داشتیم.

فرزادی پور ادامه داد: در سرپل‌ذهاب در کمتر از ۶ ماه گذشته، ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب ۱۸ پروژه هزینه شد که سامانه گرمسیری یکی از خدمات بزرگ نظام و از افتخارات بزرگ کشور در این منطقه‌ عملیاتی شد و در دوران بازسازی اماکن آسیب دیده از زلزله، ۳۶ هزار واحد مسکونی بازسازی شد.

خدمات دوران انقلاب با بیش از آن قابل قیاس نیست

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: خدمات و پیشرفت‌های دوران انقلاب با پیش از آن قابل قیاس نیست.

حجت الاسلام بهرام فاضلی افزود: مردم در قبل از انقلاب از حداقل امکانات بهره مند نبودند و مردم روستایی حتی از وجود یک خودرو برای آمدن به شهر محروم بودند.

وی تاکید کرد: خدمات و امکانات امروز کشور اصلا قابل قیاس با گذشته نیست ولی آیا از این حد راضی هستیم؟ قطعا راضی نیستیم و باید تلاش مسوولان برای بهبود شرایط بیشتر شود.

حجت الاسلام فاضلی گفت: امروز دشمن برای از بین بردن عزت و سربلندی ایران اسلامی بدنبال ایجاد تفرقه است.

هر روز بر عزت و عظمت ایران اسلامی افزوده می‌شود

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب می‌گذرد و این سال ها عزت و افتخار و سربلندی مردم و نظام بیشتر شده است.

شهریار حیدری افزود: دشمن از این عزت و سربلندی می‌ترسد و به همین دلیل بدنبال ایجاد تفرقه بین مردم است.

وی ادامه داد: برخی کشورهای همسایه حیات خلوت آمریکا شده اند در حالیکه رهبر انقلاب بارها تذکر داده که حضور آمریکا در منطقه باعث ناامنی است.

حیدری تاکید کرد: پیشرفت‌ها و خدمات در شهرهای مرزی نسبت به دوران قبل از انقلاب قابل توجه است اما قانع کننده نیست چون این مردم شایسته خدمات بیشتری هستند.

انقلاب اسلامی متعلق به همه ی مردم است

امام جمعه سرپل ذهاب نیز با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب متعلق به همه مردم است و امروز همه وظیفه حفاظت از آن را بر عهده داریم.

حجت‌الاسلام جواد فاطمی نسب تاکید کرد: وحدت میان اقوام و مذاهب مختلف در سرپل‌ذهاب به معنای واقعی کلمه وجود دارد که حاصل بصیرت و هوشیاری مردم است.

وی گفت: باید شناخت و اطلاعات‌مان از دستاوردهای انقلاب بیشتر شود و دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان این دستاوردها به مردم است.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته