خبرهایی کوتاه از ورزش کرمانشاه


خبرهایی کوتاه از ورزش کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - قهرمانی تیم مردان سپک تاکرا استان در مسابقات کشوری و دعوت از چهار بانوی کرمانشاهی به اردوی آمادگی تیم ملی کبدی زنان ایران عناوین خبرهای کوتاه ورزشی استان در شانزدهمین روز بهمن ماه است.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، مسابقات سپک تاکرای قهرمانی کشور در حالی به میزبانی زنجان برگزار شد که تیم کرمانشاه موفق شد با برتری ۲ بر صفر برابر میزبان رقابت‌ها در دیدار فینال عنوان قهرمانی را کسب کند.

این دوره از مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی برای اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو چین را نیز داشت با حضور ۱۶ تیم از سراسر کشور در زنجان برگزار شد.

محمد صفایی مجد، پدرام خداداده، مهرداد جعفری، سینا رضایی، رسول تندر و مهدی قبادی به عنوان ورزشکار و رضا رستمی و مهران خداداده به عنوان مربی و سرپرست تیم کرمانشاه را همراهی می‌کردند.

دعوت از ۴ بازیکن کرمانشاهی به اردوی تیم ملی کبدی بانوان ایران

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی کبدی بانوان ایران اعلام شد که در میان آن ها نام چهار ورزشکار کرمانشاهی نیز به چشم می‌خورد.

بر اساس اعلام فدراسیون کبدی، اسما فخری، سحر یاری، فاطمه کرمی و آزاده صیدی به سومین مرحله اردوی اماده سازی تیم ملی کبدی بانوان ایران دعوت شدند.

این اردو به منظور حضور در رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو از ۱۶ لغایت ۲۹ بهمن ماه طی ۲ مرحله در تهران برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری