عکس و مشخصات گوشی جدید نوکیا G21 لو رفت


عکس و مشخصات گوشی جدید نوکیا G21 لو رفت

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) تصاویر و مشخصات فنی گوشی جدید نوکیا G21 به بیرون درز کرد. گوشی اقتصادی نوکیا جی 21 به زودی با امکانات ابتدایی وارد بازار خواهد شد. بیش از 5 سال است که کمپانی HMD Global مسئول عرضه گوشی‌های هوشمند برند نوکیا است. این به نوکیا شانس برگشت به بازار موبایل را داد، اما بعید است... نوشته عکس و مشخصات گوشی جدید نوکیا...

تصاویر و مشخصات فنی گوشی جدید نوکیا G21 به بیرون درز کرد. گوشی اقتصادی نوکیا جی ۲۱ به زودی با امکانات ابتدایی وارد بازار خواهد شد.

بیش از ۵ سال است که کمپانی HMD Global مسئول عرضه گوشی‌های هوشمند برند نوکیا است. این به نوکیا شانس برگشت به بازار موبایل را داد، اما بعید است دوباره بتواند جزو برترین تولیدکنندگان جهان باشد. این کمپانی گوشی‌های میان‌رده و غیررقابتی زیادی را وارد بازار کرده و گوشی جدید نوکیا G21 نیز جزوی از آن‌ها است.

چند روز قبل اطلاعات جدیدی از این گوشی معرفی نشده در پایگاه داده‌های Geekbench ظاهر شد. حالا نوبت به انتشار نخستین تصاویر این گوشی توسط یک افشاگر مشهور به نام Roland Quandt است. نوکیا جی ۲۱ در سه رنگ قهوه‌ای، سبز روشن و سبز تیره ظاهر شده است. پنل جلوی آن شبیه دیگر گوشی‌های ارزان قیمت نوکیا است که در گذشته عرضه شده‌اند؛ این یعنی دوربین سلفی در داخل یک بریدگی در بالای نمایشگر قرار گرفته و بریدگی بسیار ضخیمی را می‌توانید در زیر صفحه ببینید.

عکس و مشخصات گوشی جدید نوکیا G21 لو رفتعکس و مشخصات گوشی جدید نوکیا G21 لو رفت

اما قاب پشتی گوشی ظاهر متفاوت و خاصی به خودش گرفته است. این قاب از جنس پلاستیک بوده و بافت جالبی دارد. ماژول دوربین بیضی شکلی در سمت چپ قاب قرار گرفته که از سه دوربین میزبانی می‌کند. با توجه به ابعاد سنسور بالایی، می‌توان حدس زد که حسگر اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی است.

عکس و مشخصات گوشی جدید نوکیا G21 لو رفتعکس و مشخصات گوشی جدید نوکیا G21 لو رفت

روی فریم سمت راستی گوشی نیز کلیدهای تنظیم ولوم و یک کلید پاور قرار گرفته که با توجه به حضور نداشتن حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی، ظاهراً این حسگر درون کلید پاور گنجانده شده است.

مشخصات فنی نوکیا G21

گوشی نوکیا جی ۲۱ از یک پردازنده ۸ هسته‌ای به نام Unisoc T606 با فرکانس ۱.۶۱ گیگاهرتزی قدرت می‌گیرد. بنچمارک گیک‌بنچ همچنین رم ۴ گیگابایتی در نسخه پایه این گوشی را تأیید می‌کند. هرچند انتظار داریم هنگام عرضه، نسخه‌های دیگری با ظرفیت رم بیشتر نیز وجود داشته باشد.

یک نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل در جلوی گوشی جدید نوکیا قرار گرفته که نسبت ابعاد ۲۰ به ۹ و نرخ رفرش ۶۰ هرتزی را ارائه می‌کند. باتری این گوشی ۵،۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است، یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اسلات میکرو اس دی، پورت Type-C و اتصال 4G نیز دیگر امکانات این گوشی را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این، نوکیا این گوشی را با اندروید ۱۱ عرضه خواهد کرد و خبری از اندروید ۱۲ در آن نیست.

به زودی اطلاعات و تصاویر بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد که در اختیار شما خواهیم گذاشت.

منبع :gizchina

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده