نکونام:‌ برای برتری مقابل پرسپولیس باید تمرکزمان را حفظ کنیم


نکونام:‌ برای برتری مقابل پرسپولیس باید تمرکزمان را حفظ کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌ برای اینکه فردا در پایان بازی مقابل پرسپولیس خوشحال باشیم باید تمرکزمان را در طول مسابقه حفظ کنیم.

به گزارش ایرنا،‌ «جواد نکونام» امروز (یکشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در سوپر جام که در شهر سیرجان برگزار شد، اظهار داشت: ابتدا از هیات فوتبال و مسوولان سیرجان تشکر می‌کنم و امیدوارم که فردا بازی خوبی از کار در بیاید. خوشحالیم که اینجا هستیم و باعث افتخار است که در سوپرجام به میدان می رویم. تنها تیم ایرانی هستیم که در چهار جام حضور داشتیم. جام حذفی، لیگ، سوچرجام و لیگ قهرمانان آسیا. برای موفقیت با تلاش بیشتر کارمان را ادامه خواهیم داد.

وی افزود:‌ فردا دیدار سخت و سنگینی پیش رو است چرا که یک بازی است و یک جام. ۲ تیم شناخت کافی از یکدیگر دارند. بازیکنانم باید از کمترین فرصت‌ها و از اشتباهات حریف استفاده کنند. با تمرکز بالا باید به میدان برود و آن را تا پایان بازی حفظ کنیم. مقابل تیمی حرفه‌ای مانند پرسپولیس باید با تمرکز بازی کنیم و شرایط بازی را به نحوی رقم بزنیم که خوشحال باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد:‌ آنطور که من شنیدم «محمدرضا اکبریان» و کمک‌هایش فردا قضاوت آخرشان را در فوتبال انجام خواهند داد و از آنها بابت سال‌ها قضاوت خوب تشکر می‌کنم. توقع داریم فردا مانند سایر دیدارها عادلانه قضاوت کنند. کمی نگاه‌ها نسبت به تیم‌های بزرگ متفاوت است و فردا منتظر قضاوت عادلانه برای هر ۲ تیم هستیم تا هر تیمی لیاقتش را دارد به جام برسد.

وی در مورد زمان برگزاری سوپرجام تاکید کرد: حتما زمان و فاصله‌ای نبوده که برگزار شود. معمولان این دیدار قبل از آغاز فصل و یا بین فصل برگزار می‌شود که با توجه به برنامه‌های تیم ملی تصمیم گرفته شد ۱۸ بهمن ماه برگزار شود.

نکونام در رابطه با جذب بازیکنان جدید گفت: باید از مدیریت و اعضای هیات باشگاه مدیره تشکر کنیم که پس از ۲ سال که نتوانستیم بازیکن بگیریم، بازیکنان خوبی جذب کردیم. نفراتی هم که گرفتیم به ما کمک خواهند کرد و برای دیدار با پرسپولیس هم از این نفرات استفاده می‌کنیم.

وی گفت: دو نکته باید در نظر داشسته باشیم. فولاد خوزستان در ۲ پنجره بازیکن نگرفت و کمترین حق ما این بود که بازیکن بگیریم. تیم‌های دیگر بازیکنان تاپ را گرفتند. از طرفی نیم فصل شرایط به نحوی نیست که بتوانیم تصمیم چندانی بگیریم. در حال حاضر بهترین نفراتی که می‌شد در نیم فصل جذب کنیم را در اختیار گرفتیم. برخی بعد از آمدن به فولاد احیا و به بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال ایران تبدیل شدند. این نفرات هم خودشان بزرگ هستند و با آنها به موفقیت خواهیم رسید. هنوز نیاز به جذب بازیکن داریم و بعد از سوپرجام مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به توافق برسیم.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان عصر فردا دوشنبه ساعت ۱۷:۱۵ در سوپرجام باشگاه‌های ایران در ورزشگاه امام علی (ع) شهر سیرجان به مصاف فولاد هم خواهند رفت.

با اعلام کمیته داوران محمدرضا اکبریان به عنوان داور و حسن ظهیری به همراه سعید علی‌نژادیان، جلیل شعرانی به همراه سیدرضا مهدوی (کمک داور) در این بازی قضاوت خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان