وظیفه داریم که کم‌کاری‌هایمان سوژه رسانه‌های معاند نشود


وظیفه داریم که کم‌کاری‌هایمان سوژه رسانه‌های معاند نشود

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه برخی رسانه‎‌های معاند در دهه فجر تلاش دارند که مسائل و مشکلات کشور را بیان کنند، گفت: وظیفه سنگینی به دوش ما است تا کم‌کاری‌هایمان سوژه‌ای برای رسانه‌های معاند که اهداف خاصی را دنبال می‌کنند، نشود.

حسن موحدیان،امروز، ۱۷ بهمن ماه، در بیست و ششمین جلسه علنی ششمین دوره شورای شهر مشهد، که در تالار شهر برگزار شد، با اشاره به بی‌اخلاقی‌هایی که طی روزهای اخیر علیه اعضای شورای شهر وجود داشته است، اظهار کرد: همیشه خود و اعضای شورا را به صبر و بردباری توصیه کرده‌ام. پرداختن به حواشی موجب هدر رفت وقتی می‌شود که باید صرف خدمت مردم و حل گره آنها شود.

وی افزود: شورای شششم برای خدمت به مردم عزم راسخ و قاطعانه دارد و حتی‌الامکان باید کاری کنیم مشکلی از مسائل شهروندان برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: برخی رسانه‎‌های معاند در دهه فجر تلاش دارند که مسائل و مشکلات کشور را بیان کنند، وظیفه سنگینی به دوش ما است تا کم‌کاری‌هایمان سوژه‌ای برای رسانه‌های معاند که اهداف خاصی را دنبال می‌کنند، نشود.

موحدیان ضمن تبریک حلول ماه رجب و دهه مبارک فجر، تاکید کرد: ایام الله دهه فجر و انقلاب اسلامی لرزه بر اندام مستکبرین عالم انداخت و موجب سقوط دستگاه طاغوتی شاهنشاهی شد که مانوس با نام امام خمینی(ره) است.

وی گفت: امروز در تمام دنیا، انقلاب اسلامی را با نام حضرت امام(ره) می‌شناسند و معرفی می‌‎کنند؛ شناخت شخصیت بزرگ امام‌راحل(ره) و شهدای انقلاب، یک وظیفه همگانی بوده و لازمه ماندگاری فرهنگ انقلاب و روحیه استکبارستیزی است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه دهه مبارک فجر همیشه ما را یادآور الطاف خفیه الهی می‌اندازد، تصریح کرد: باید بدانیم که این انقلاب در پناه الطاف خداوند به بار نشست و هیچکس تصور نمی‌کرد که این انقلاب ظرف ۱۴ ماه به پیروزی برسد؛ امیدواریم دهه مبارک فجر، دهه تجدید پیمان ما با آرمان‌های انقلاب باشد.

وی در ادامه با گرامیداشت ۱۷ بهمن‌ماه، روز تحکیم خانواده، افزود: خانواده، اولین و مهمترین رکن اجتماع است. بقاء، دوام و سلامت جامعه در گرو استحکام نهاد خانواده است و نهادهای متولی باید به آسیب‌شناسی معضلات این نهاد اجتماعی بپردازند. بر همین اساس شورای اسلامی شهر مشهد و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در این راستا از هیچ تلاش و اقدامی مضایقه نخواهد کرد و آماده تقویت و استحکام‌بخشی به نهاد خانواده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان