ماموران انتظامی البرز 2 دستگاه خودرو لوکس قاچاق را کشف کردند


ماموران انتظامی البرز 2 دستگاه خودرو لوکس قاچاق  را کشف کردند

کرج - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی اعلام کرد : ماموران این اداره پس از شناسایی و دستگیری چهار نفر قاچاقچی ، 2 دستگاه خودرو لوکس خارجی قاچاق به ارزش 15 میلیارد تومان کشف و ضبط کردند.

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ مهدی افشاری اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق خودروهای لوکس و گران قیمت، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یک شبکه حرفه ای قاچاق خودروهای لوکس با شیوه نصب پلاک های جعلی گذر موقت شدند.
وی خاطرنشان کرد : با کشف این این شبکه ، قاچاقچیان به واردات غیر قانونی خودروهای لوکس خارجی از طریق یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به جنوب کشور اعتراف کردند.
افشاری با اشاره به اعزام ماموران به محل نگهداری ۲ دستگاه خودرو بنز قاچاق در استان مرزی و انتقال آنها به استان البرز، اظهار داشت: کارشناسان ارزش خودروهای مکشوفه را حدود ۱۵ میلیارد تومان برآورد کردند.
وی گفت: اقدامات ماموران در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد و مردم نیز اخبار و اطلاعات خود را در زمینه خرید، فروش و نگهداری اموال قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای ریشه کن کردن پدیده قاچاق کالا در جامعه باید با اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی، زمینه کاهش قاچاق را فراهم کنیم و مردم نیز می بایست با نخریدن کالاهای فاقد اصالت و قاچاق در ریشه کنی پدیده قاچاق مشارکت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی