رییس هیات فوتبال: کلاس دانش افزایی فوتسال بانوان در شاهرود برگزار می‌شود


رییس هیات فوتبال: کلاس دانش افزایی فوتسال بانوان در شاهرود برگزار می‌شود

شاهرود- ایرنا- رئیس هیات فوتبال شهرستان شاهرود گفت: کلاس دانش افزایی فوتسال بانوان شاهرود با هدف ارتقای سطح دانش این رشته با حضور مدرس بین المللی برگزار می شود.

علی اکبر یوسف زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کلاس دانش افزایی فوتسال بانوان با حضور مربیان و بازیکنان این رشته ورزشی سه شنبه نوزدهم بهمن ماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در سالن نشست های اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی با حضور میترا چین سری مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام می شود، ابراز داشت: در پایان این دوره آموزشی برای شرکت کنندگان از سوی فدراسیون فوتبال گواهینامه صادر می شود.

یوسف زاده با اشاره به اینکه شرکت این دوره آموزشی رایگان است، ادامه داد: کلاس مربیگری فوتسال بانوان نیز با تدریس این مدرس بین المللی از روز گذشته به مدت پنج روز با حضور ۱۵ بانوی شاهرودی در حال برگزاری است.

رییس هیات فوتبال شاهرود با بیان اینکه هم اکنون ۱۰ بانوی مربی در این شهرستان فعال هستند، اظهار داشت: برای ۱۵ نفر شرکت کننده در این دوره آموزشی گواهینامه صادر خواهد شد تا به تعداد مربیان فعال شهرستان اضافه شوند.

وی به فعالیت چهار باشگاه فوتسال بانوان در شاهرود اشاره کرد و گفت: افزون بر ۱۲۰ فوتسالیست بانو در رده های مختلف سنی در این شهرستان فعال هستند.

یوسف زاده افزود: ۱۵ باشگاه با حضور یکهزار و ۵۰۰ بازیکن در رشته های فوتبال و فوتسال آقایان در شاهرود فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403