120 مسکن به مددجویان کمیته امداد کرمان واگذار می‌شود


120 مسکن به مددجویان کمیته امداد کرمان واگذار می‌شود

کرمان -ایرنا -مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: 120 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان طی ایام دهه فجر افتتاح و تحویل این افراد می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کرمان، یحیی صادقی روز یکشنبه این تعداد واحد مسکونی با یک میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

به گفته وی در شرایط اقتصادی فعلی، واگذاری این واحدهای مسکونی به مددجویان که با اولویت مناطق محروم در حال انجام است می‌تواند به تقویت امید و نشاط اجتماعی در جامعه کمک کند.

صادقی بابیان اینکه کمیته امداد به‌منظور فراهم ساختن زمینه بهره‌گیری هر چه بیشتر نیازمندان جامعه از امکانات خدماتی و رفاهی، اقدامات مؤثری در این زمینه انجام داده است افزود: در سال جاری نیز که مسئولیت کارگروه همیاری و سازمان‌های حمایتی استان به این نهاد واگذارشده در تلاش برای تقویت نهضت خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با تأکید بر اینکه خدمت به نیازمندان به زمان و موقعیت‌های خاص محدود نمی‌شود ادامه داد: این نهاد در طول سال نیز در حوزه‌های مختلف از جمله مسکن، مسائل حمایتی، درمان، تحصیل، جهیزیه، لوازم ضروری منزل و اشتغال به مددجویان و محرومان خدمات ویژه‌ای ارائه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ایام دهه فجر همزمان با سراسر کشور ۱۵ مرکز نیکوکاری از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رییس کمیته امداد در استان کرمان افتتاح می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !