از درخواست کرمانشاه برای میزبانی تا شانس بالای تنکابن برای میزبانی از جام تختی


از درخواست کرمانشاه برای میزبانی تا شانس بالای تنکابن برای میزبانی از جام تختی

درحالیکه کرمانشاهی‌ها هم به دنبال برگزاری جام تختی در رشته کشتی آزاد هستند، تنکابن از شانس بالایی برای میزبانی از این تورنمنت برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات جام تختی در رشته فرنگی 3 تا 6 اسفند ماه در اهواز برگزار می‌شود. جام تختی هم در رشته آزاد و هم در فرنگی، سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2022 برای شرکت در مسابقات جهانی بلگراد و بازی‌های آسیایی هانگژو محسوب می‌شود.

بعد از گرفتن میزبانی از سنندج، درنهایت استان خوزستان میزبانی جام تختی فرنگی را برعهده گرفت اما در رشته آزاد، درشرایطی که دو استان کرمانشاه و مازندران تاکنون از درخواست رسمی خود برای برگزاری مسابقات خبر داده‌اند، شانس مازندران و شهر تنکابن برای برگزاری این تورنمنت بیشتر از کرمانشاه است.

هنوز زمان قطعی برگزاری جام تختی و تیم‌های خارجی شرکت‌کننده در آن مشخص نشده اما اینطور که پیداست، خرداد ماه برای برگزاری این مسابقه در تقویم کشتی کشور لحاظ شده است.

بعد از آنکه مدال‌آوران جهانی 2021 اسلو، جز امیرمحمد یزدانی که قصد تغییر وزن داشت، از حضور در مسابقات قهرمانی کشور در گرگان معاف شده بودند، قرار است دارندگان مدال‌های نقره و برنز جهان کار خود را در چرخه انتخابی تیم ملی آزاد از جام تختی استارت بزنند.

تنها نفراتی که از شرکت در این تورنمنت معاف هستند، حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع قهرمانان اوزان 86، 92 و 125 کیلوگرم جهان هستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه