دشمن برای از چشم انداختن مسئولان تلاش می‌کند


دشمن برای از چشم انداختن مسئولان تلاش می‌کند

آستارا - ایرنا - سرپرست فرمانداری آستارا گفت: دشمن برای از چشم مردم انداختن مسئولان تلاش می‌کند و جهت رسیدن به این هدف، از فضای مجازی بهره می‌برد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ عنایت رضایی پور شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای شهرک مهدی آستارا در مسجد امام سجاد (ع) این شهرک، ناامیدسازی جوانان را از راهبردهای مهم دشمن برای ضربه زدن به کشور اعلام کرد و افزود: دشمن با این خباثت ها هرگز ره به جایی نبرده و نخواهد برد.

وی ادامه داد: باید ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی را که مانند میراثی گرانقدر ۴۳ سال حفظ شده است، به جوانان و آینده سازان منتقل کنیم و نسلی در خور شهدا تربیت کنیم.

سرپرست فرمانداری آستارا تصریح کرد: شهدا و ایثارگران از مساجد الگو گرفته بودند و در دفاع مقدس حماسه آفریدند و امروز باید مساجد، محور همه مسائل باشند تا حضور جوانان در این سنگرها افزایش یابد.

حجت الاسلام محمد مهدی حبیبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا و امام جماعت مسجد امام سجاد (ع) نیز با نقل خاطراتی از شهدا و ایستادگی خانواده های آنها، قدر و ارزش ایثارگران را در جامعه خاطرنشان شد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران از قیام امام حسین (ع) الگو و الهام گرفته است و امروز، ایران اسلامی به الگویی موفق برای جهان اسلام تبدیل شده است.

در ادامه این آئین که با همت هیئت امنای مسجد امام سجاد (ع) و پایگاه مقاومت شهید مورخی حوزه شهری سپاه ناحیه آستارا ترتیب یافته بود، با حضور مسئولان و با اهدای هدایایی از خانواده های

شهیدان توکل موسی زاده، رفیع سگالی، احمد طایفه حیدری، غلامرضا مورخی، قادر نوبخت، علی برزگر و مهرداد علی نیا تجلیل شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و ۱۶۷ شهید بالامقام را به نظام اسلامی تقدیم کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)