اخذ مجوز ماده 23 برای 2 پروژه راهسازی استان اردبیل


اخذ مجوز ماده 23 برای 2 پروژه راهسازی استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای 2 پروژه راهسازی در شمال استان اردبیل مجوز ماده 23 با هدف تأمین منابع مالی از طریق سازمان برنامه و بودجه دریافت شده است.

محبوب حیدری در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: اعضای کمیسیون موضوع دستورالعمل اجرایی ماده 23 قانون الحاق برخی مواد قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را در دهم بهمن ماه امسال با عنوان طرح بهسازی و احداث باند دوم سه راهی مشگین‌شهر – سه راهی سربند بررسی و تصویب کردند.


وی تصریح کرد: در پیوست تصویب این طرح به صراحت آمده که رعایت نقاط زیست محیطی، رعایت تکالیف پدافند غیرعامل و مبلغ سرمایه‌گذاری توسط کارگروهی متشکل از امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی، امور برنامه‌ریزی، نظارت و آمایش سرزمین و امور نظام فنی، اجرایی، مشاوره و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور دقت شود.


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: این طرح با اولویت جلب مشارکت بخش خصوصی تصویب شده و از آنجایی که در سند آمایش استان و آمایش سرزمینی استان، احداث راه آْهن دیده شده و تاکنون اجرا نشده، طرح موضوع این مصوبه به عنوان جایگزین مصوب شده است.


حیدری افزود: همچنین برای طرح بهسازی و 4 خطه محور امیرکندی، گرمی، ‌بیله‌سوار مجوز ماده 23 دریافت شده تا این پروژه نیز با رعایت موارد اعلام شده اجرایی شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در این پروژه نیز رعایت تکالیف زیست محیطی، پدافند غیرعامل و جلب مشارکت بخش خصوصی مورد تاکید قرار گرفته است.


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: مبلغ سرمایه‌گذاری توسط کارگروهی متشکل از امور برنامه‌ریزی، نظارت و آمایش سرزمین و امور نظام فنی اجرایی، مشاورین و پیمانکاران مورد توجه و دقت نظر خواهد بود.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟